GuidZP400 |
40eca860-0742-40d1-8816-9839014f4366
|
Biuletyn |
569040-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dalików
|
Regon |
73093440100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dalików
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 6780123,
|
Zamawiajacy fax |
43 6780183
|
Zamawiajacy email |
ugdalikow@wp.pl, hlno@op.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dalikow.nv.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII" Projekt nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dalikow.nv.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dalikow.nv.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dostarczenie do siedziby Zamawiającego osobiście, przez operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Dalikowie, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, sekretariat pok. 12 (piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczych dla szkół Gminy Dalików
|
Numer referencyjny |
271.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć przyrodniczych dla szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII", podzielona na 2 części:
a) Część 1 – Pomoce dydaktyczne do pracowni geograficznej,
b) Część 2 – Aparat fotograficzny,
- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania:
oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem;
oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego;
dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy;
wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych;
wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm, być fabrycznie nowe oraz pochodzić z legalnego źródła sprzedaży. Wykonawca dostarczy właściwe atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą;
ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów.
wymagany okres gwarancji wynoszący 24 miesiące dla wszystkich części i wszystkich przedmiotów należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego.
Wykonawca może w ofercie dla części 2 określić dłuższy okres gwarancji, który będzie odpowiednio punktowany, przy czym oferowany okres gwarancji nie powinien być dłuższy niż 48 miesięcy. W przypadku udzielenia w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty przypisane do okresu wynoszącego 48 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Sposób punktowania w/w kryterium został opisany w rozdziale XIV SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert - maksymalny termin to 20 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 6 Zamawiający pozyska dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) tzn.:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - (dotyczy wszystkich części).
Zamawiający pobierze w/w dokumenty odpowiednio dla podmiotów jeśli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zamawiający nie żąda powyższych dokumentów od Wykonawcy dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza on powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5.
Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 10 tej umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku zmian w harmonogramie wydatków projektu;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert.
g) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
h) obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|