GuidZP400 |
5459bf2d-ffa9-43bb-af5e-f0ee8efa5c16
|
Biuletyn |
568898-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
|
Regon |
27635700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 5287430, 5287400
|
Zamawiajacy fax |
815 287 406
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert pisemnie na adres Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup, dostawa i montaż sprzętu meblowego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie”
|
Numer referencyjny |
WBP-ZP/6/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu meblowego - zabudowy meblowe pod wymiar - do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej
im. H. Łopacińskiego w Lublinie.
2. Przedmiot zamówienia opisany został w:
SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /SPECYFIKACJA TECHNICZNA/ - SPRZĘT MEBLOWY - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega, że dostawa może być realizowana wyłącznie w dni robocze
tj. w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni,
w których WBP im. H. Łopacińskiego będzie nieczynna. Dostawy muszą być realizowane
w godzinach pracy Biblioteki tj. pomiędzy 7:30-15:30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy realizowanej z naruszeniem powyższych warunków.
4. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39130000-2 – meble biurowe
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Powyższe zadanie stanowi część projektu pn. „Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny
w kulturze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO
I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert)
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na meble i akcesoria meblowe na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w dodatkowym zakresie, który przekracza zakres opisany w niniejszej SIWZ (zamówienia uzupełniające), ani na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
11. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wymaga jednakże wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę (o ile jest wiadome) firm podwykonawców.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych.
W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
13. Zamawiający organizuje dla potencjalnych Wykonawców wizję lokalną pomieszczeń WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie, w których wykonywane będą zabudowy meblowe w dniach od 07.06.2018 r. do 12.06.2018 r. od godz. 9.00 do 11.00 w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego
w Lublinie, ul. Narutowicza 4. / Dział Administracji tel. 81/52-87-413/.
Zamawiający zaleca wzięcie udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
co najmniej 2 dostaw z montażem wyposażenia odpowiadającego swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (zabudowy meblowe) o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
8.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, należy złożyć:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg Załącznika nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust.1
niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie
odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie
terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 9 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy.
4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego
zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca realizujący prace objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest:……………
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|