GuidZP400 |
39af3d4b-58ed-4824-a3fe-3f6f0c294a6f
|
Biuletyn |
568484-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
www.pirogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu medycznego medycznych j.u. (strzykawek trzyczęściowych, zestawów do hemofiltracji, igieł punkcyjnych, urządzeń do mocowania cewników zewnątrzoponowych, cewników dotchawiczych do podawania leków), materiałów opatrunkowych, pojników dla pacjentów oraz wielorazowych kaczek, basenów, czajników elektrycznych, żeli diagnostycznych, papierów do drukarek urządzeń medycznych z podziałem na 13 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
|
Numer referencyjny |
ZP/37/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy sprzętu medycznego medycznych j.u. (strzykawek trzyczęściowych, zestawów do hemofiltracji, igieł punkcyjnych, urządzeń do mocowania cewników zewnątrzoponowych, cewników dotchawiczych do podawania leków), materiałów opatrunkowych, pojników dla pacjentów oraz wielorazowych kaczek, basenów, czajników elektrycznych, żeli diagnostycznych, papierów do drukarek urządzeń medycznych z podziałem na 13 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Cewnik dotchawiczy do podawania leku Curosurf
II Urządzenie do mocowania cewnika zewnątrzoponowego
III Igły punkcyjne do podawania botoksu
IV Zestaw do hemofiltracji
V Baseny, kaczki słoje do moczu wielorazowe
VI Czajniki elektryczne
VII Żele diagnostyczne
VIII Papiery do drukarek urządzeń medycznych
IX Papier termiczny do spirometru
X Opatrunek specjalistyczny
XI Opatrunek specjalistyczny
XII Pojniki dla chorych
XIII Strzykawki trzyczęściowe
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 14 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
5.1.1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadali aktualne zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – aktualne zezwolenie (zezwolenia) na produkcję, , w tym Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późn. zm.) - dotyczy Pakietu X-XI.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.:
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:
Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I – V, VII - XIII.
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ,
W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-V, VII- XIII – może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawu, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I – XIII.
6.3.1.3. próbkę w ilości po jednej sztuce wyrobu zgodnego z wymaganiami SIWZ i kosztorysu ofertowego– dotyczy Pakietu II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.1. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej
1.4. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy,
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia wskazanym w treści §3 ust. 3 wzoru umowy.
3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach:
a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Zamawiający winien być o tym uprzednio poinformowany z 14 - dniowym pisemnym wyprzedzeniem uzasadniającym proponowane zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę cen, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe asortymentów określone w załączniku nr 1 do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I, II, IV, XIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-05T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Cewnik dotchawiczy do podawania leku Curosurf
II Urządzenie do mocowania cewnika zewnątrzoponowego
IV Zestaw do hemofiltracji
XIII Strzykawki trzyczęściowe
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 2,3,5,14 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet I, II, IV, XIII".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II, VII – IX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
II Urządzenie do mocowania cewnika zewnątrzoponowego
VII Żele diagnostyczne
VIII Papiery do drukarek urządzeń medycznych
IX Papier termiczny do spirometru
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 3,8-10 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet II, VII-IX”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V, VI, XII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
V Baseny, kaczki słoje do moczu wielorazowe
VI Czajniki elektryczne
XII Pojniki dla chorych
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 6,7,13 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet V, VI, XII"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet X-XI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
X Opatrunek specjalistyczny
XI Opatrunek specjalistyczny
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 11 do nr 12 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet X, XI"
|
| |