GuidZP400 |
56bb0220-3384-44ca-b1ec-1a8280c133c4
|
Biuletyn |
569738-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Regon |
00029121000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 765 71 01; 765 71 21
|
Zamawiajacy fax |
22 751 27 07
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpitaldziekanow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. Marii Konopnickiej 65 ,05-092
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Numer referencyjny |
DZ/08/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Do każdej pozycji z poszczególnych pakietów Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą materiały producenta, foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów;
Zamawiający wymaga dostarczenia Pielęgniarce epidemiologicznej wraz z pierwszą dostawą:
1. kart charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeśli preparaty je posiadają), w formie papierowej;
2. dla pakietów 1,2,3 – plakaty dotyczące techniki mycia i dezynfekcji rąk;
3. dla pakietów 4,5,6,8,12 – przykłady planów higieny.
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b. dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatów z zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych, dla których Zamawiający określił spektrum;
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.), tj. deklarację zgodności oraz aprobatę CE ( w zależności od klasyfikacji wyrobu), a także posiada potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji w trybie art. 58 Ustawy;
b) instrukcje użytkowania w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do złożenia ofert lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,
2) wykonawcę, będącego osoba fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt.13;
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowaniu, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji miedzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne;
12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe;
2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wskazane w rozdziale IV SIWZ warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. Żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonania zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.1.
Zamawiający przewiduje dokonania zmian przewidzianych we wzorze umowy „§ 9 Zmiany umowy” – zał. nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAkiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dodatkowe opinie o wymaganych produktach wystawione przez uprawnione do tego jednostki np.. Instytut Matki i Dziecka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Paiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
|
| |