1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem oraz audiowizualnego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) do Pracowni maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni do projektowania instalacji – 1 komplet, c) tablica dwufunkcyjna interaktywna multimedialna wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 2) do Pracowni pomiarów elektrycznych: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni do projektowania i symulacji obwodów elektrycznych – 1 komplet, c) tablica biała wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 3) do Pracowni mechatronicznej: a) komputer przenośny, laptop – 5 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni umożliwiające projektowanie układów wykonawczych i sterowania, symulację ich działania – 1 komplet, c) ekran, projektor multimedialny, mocowanie –1 komplet, 4) do Pracowni odnawialnych źródeł energii: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) tablica biała wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 5) do Pracowni technicznej, mechaniki i podstaw konstrukcji maszyn: a) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, b) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 1 komplet, 6) do Pracowni CAD/CAM (pracownia rysunku technicznego): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) drukarka 3D – w ilości 1 sztuki, c) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 2 komplety, 7) do Pracowni informatycznej: a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) drukarka laserowa kolorowa A3, wielofunkcyjna z zestawem tonerów – w ilości 1 sztuki, c) drukarka wielkoformatowa – w ilości 1 sztuki, d) specjalistyczne oprogramowanie – w ilości 1 sztuki, e) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, 8) do Pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych (Budynek A przy ul. Zamkowej 1): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 6 kompletów, b) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 1 komplet, c) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, 9) do Pracowni informatycznej (Budynek A przy ul. Zamkowej 1): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci – 1 komplet, c) komputer przenośny, laptop – 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
01ddb74e-a56f-496b-ac33-56176bf8a1a0
|
Biuletyn |
569058-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Raciborski
|
Regon |
276255111
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Okrzei
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 4597385
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatraciborski.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatraciborski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" – realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim” – zakup wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem oraz audiowizualnego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu
|
Numer referencyjny |
OR.VII.272.12.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem oraz audiowizualnego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) do Pracowni maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni do projektowania instalacji – 1 komplet, c) tablica dwufunkcyjna interaktywna multimedialna wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 2) do Pracowni pomiarów elektrycznych: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni do projektowania i symulacji obwodów elektrycznych – 1 komplet, c) tablica biała wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 3) do Pracowni mechatronicznej: a) komputer przenośny, laptop – 5 kompletów, b) oprogramowanie komputerowe dla pracowni umożliwiające projektowanie układów wykonawczych i sterowania, symulację ich działania – 1 komplet, c) ekran, projektor multimedialny, mocowanie –1 komplet, 4) do Pracowni odnawialnych źródeł energii: a) komputer przenośny, laptop – 7 kompletów, b) tablica biała wraz z projektorem multimedialnym – 1 komplet, 5) do Pracowni technicznej, mechaniki i podstaw konstrukcji maszyn: a) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, b) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 1 komplet, 6) do Pracowni CAD/CAM (pracownia rysunku technicznego): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) drukarka 3D – w ilości 1 sztuki, c) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 2 komplety, 7) do Pracowni informatycznej: a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) drukarka laserowa kolorowa A3, wielofunkcyjna z zestawem tonerów – w ilości 1 sztuki, c) drukarka wielkoformatowa – w ilości 1 sztuki, d) specjalistyczne oprogramowanie – w ilości 1 sztuki, e) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, 8) do Pracowni automatyki, urządzeń dozorowych i alarmowych (Budynek A przy ul. Zamkowej 1): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 6 kompletów, b) ekran, projektor multimedialny, mocowanie – 1 komplet, c) komputer przenośny, laptop – 1 komplet, 9) do Pracowni informatycznej (Budynek A przy ul. Zamkowej 1): a) zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem – 16 kompletów, b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci – 1 komplet, c) komputer przenośny, laptop – 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę wyposażenia dydaktycznego o wartości minimum 60 000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto), obejmującą co najmniej jedno z następującego wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia: - komputer przenośny, laptop, - tablica dwufunkcyjna interaktywna multimedialna wraz z projektorem multimedialnym, - tablica biała wraz z projektorem multimedialnym, - ekran, projektor multimedialny, mocowanie, - zestaw komputerowy z monitorem LED wraz z oprogramowaniem, - drukarka 3D, - drukarka laserowa kolorowa A3, wielofunkcyjna, - drukarka wielkoformatowa, - serwer stelażowy z kontrolerem pamięci.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga złożenia: 1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz OFERTY, 2) formularz cenowy, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. SIWZ (opcjonalnie), 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) w zakresie terminu wykonania umowy, możliwe będzie przedłużenie tego terminu w przypadku opóźnień w realizacji umowy spowodowanych przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, polegającymi na: a) nie przedstawieniu przez Zamawiającego w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 (umowy) stanowiska w zakresie akceptacji parametrów technicznych urządzeń, jakie Wykonawca zamierza dostarczyć w ramach realizacji przedmiotu umowy i harmonogramu dostaw wyposażenia, b) braku możliwości realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem dostaw wyposażenia – z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) w zakresie zmian treści umowy – możliwe będą zmiany wynikające z zapisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO). 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie tych zmian należy opisać w stosownych dokumentach (np. notatka służbowa, protokół).
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu: 1. Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@powiatraciborski.pl 3. Państwa dane są przetwarzane w zdecydowanej większości w celu realizacji usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu, na podstawie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ustawowych zadań publicznych. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Państwa jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych może być dobrowolne i wtedy zostają Państwo o tym poinformowani. 4. W celu realizacji usług innych niż wykonywanie obowiązku prawnego, Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane bez dobrowolnej i świadomej zgody. 5. W celu prawidłowej realizacji usługi, Państwa dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 6. W szczególnych przypadkach Państwa dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Starosta Raciborski informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia chroniące Państwa dane osobowe przed ujawnieniem osobom trzecim. 7. Dane osobowe po zrealizowaniu celu ich przetwarzania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa. W szczególności okresy przechowywania dokumentacji wynikają z kategorii archiwalnej określonej szczególnymi przepisami lub z umów dotyczących finansowania projektów unijnych. 8. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także uzyskania ich kopii, o ile nie ogranicza tego przepis prawa na podstawie którego, Państwa dane są przetwarzane. 9. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, mają Państwo prawo do jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 10. Mają Państwo także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, o ile nie ogranicza tego przepis prawa, na podstawie którego Państwa dane są przetwarzane. 11. Administrator informuje, że o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu Państwa danych osobowych, wywołujących skutki prawne, przysługuje Państwu prawo do zakwestionowania tej decyzji, wyrażenia własnego stanowiska i uzyskania interwencji ludzkiej w procesie podejmowania tej decyzji. 12. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|