Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni.

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568556-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych, wykonanie zabudowy na wybranych stanowiskach, wykonanie okablowania oraz uruchomienie i oprogramowanie systemu zarządzania wystawą, jak również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dołączonej do siwz Szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie.
2. Sprzęt multimedialny będzie wmontowany w istniejącą zabudowę, wykonaną z kształtowników i blachy stalowej oraz aluminiowej. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zwiedzających oraz prawidłowego funkcjonowania systemu i stanowisk multimedialnych okablowanie elektryczne i okablowanie LAN powinny zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje (np. posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828) lub przez inne autoryzowane jednostki).
3. Dostarczany sprzęt i urządzenia multimedialne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta.
4. Zakres szkolenia obejmuje obsługę, konserwację i serwis wszystkich urządzeń i systemów dostarczonych w ramach realizowanego zamówienia. Szkolenie obejmie łącznie 10 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wytyczne dotyczące zakresu szkolenia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.
5. Wykonanie zabudowy dotyczy: wykonania obudowy stołu multimedialnego z blachy stalowej czarnej (stanowisko M2), wykonania trzech tzw. „beczek” z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M11) oraz wykonania stołu multimedialnego do manekinów z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M12). Wytyczne dotyczące materiałów na ww. obudowy zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca1d5501-61ef-4402-9905-bfdf9e8f5734
Biuletyn 568556-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Regon 22036232000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawiszy Czarnego
Zamawiajacy adres numer domu 1 B
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-374
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +4858 620 13 81
Zamawiajacy fax +4858 620 13 85
Zamawiajacy email sekretariat@muzeummw.pl
Adres strony url www.muzeummw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeummw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeummw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer referencyjny ZP/02/MMW/2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych, wykonanie zabudowy na wybranych stanowiskach, wykonanie okablowania oraz uruchomienie i oprogramowanie systemu zarządzania wystawą, jak również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dołączonej do siwz Szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie. 2. Sprzęt multimedialny będzie wmontowany w istniejącą zabudowę, wykonaną z kształtowników i blachy stalowej oraz aluminiowej. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zwiedzających oraz prawidłowego funkcjonowania systemu i stanowisk multimedialnych okablowanie elektryczne i okablowanie LAN powinny zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje (np. posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828) lub przez inne autoryzowane jednostki). 3. Dostarczany sprzęt i urządzenia multimedialne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta. 4. Zakres szkolenia obejmuje obsługę, konserwację i serwis wszystkich urządzeń i systemów dostarczonych w ramach realizowanego zamówienia. Szkolenie obejmie łącznie 10 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wytyczne dotyczące zakresu szkolenia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna. 5. Wykonanie zabudowy dotyczy: wykonania obudowy stołu multimedialnego z blachy stalowej czarnej (stanowisko M2), wykonania trzech tzw. „beczek” z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M11) oraz wykonania stołu multimedialnego do manekinów z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M12). Wytyczne dotyczące materiałów na ww. obudowy zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Nie wymaga się.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną realizację obejmującą dostawę urządzeń multimedialnych i ich połączenie w centralny system do zarządzania i sterowania urządzeniami oraz oświetleniem, a wartość ww. realizacji wynosiła co najmniej 500.000 zł brutto. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: wdrożeniowiec, który ma doświadczenie we wdrażaniu systemu sterowania urządzeniami multimedialnymi i oświetleniem. UWAGA: Ww. realizacja (wdrożenie) nie będzie punktowana w kryterium oceny ofert „doświadczenie wdrożeniowca”.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa o powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł. b) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3.1 siwz. W/w wykaz należy przygotować według wzoru określonego w siwz. c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3.2 siwz. W/w wykaz należy przygotować według wzoru określonego w siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty, zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do siwz, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie /dokumenty składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10.000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) zmiany osób nadzorujących wykonanie zamówienia, b) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia. c) terminu realizacji zamówienia. 2. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: a) wprowadzenia przez autora projektu zmian do projektu/ów wynikających ze zmiany technologii wykonania, rodzaju materiałów, itp. b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, c) przeszkód obiektywnych uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca, d) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria doświadczenie wdrożeniowca
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)