GuidZP400 |
025eb086-7cb4-4cb2-a460-57b9074e1374
|
Biuletyn |
569294-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
31159100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62504
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 404 133
|
Zamawiajacy fax |
632 404 134
|
Zamawiajacy email |
szp@szpital-konin.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-konin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-konin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-konin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z zapisami pkt 10 SIWZ WSZ-EP-31/2018
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria pok. 3/13, budynek D, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych i opatrunków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
|
Numer referencyjny |
WSZ-EP-31/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i opatrunków dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik numer 2 do SIWZ WSZ-EP- 31/2018 –Formularz asortymentowo-cenowy. SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.szpital-konin.pl
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Z uwagi na różne terminy zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia daty zakończenia zostaną podane przy każdej części.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt 8.4 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
a) Opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie – zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy) – dla wszystkich pakietów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami Projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ nr WSZ-EP-31/2018
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
PRAWO OPCJI
1. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji obejmującego prawo do zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu w danej pozycji do 20 % wartości danej pozycji
(z zaokrągleniem w dół) po cenie jednostkowej określonej w ofercie.
2. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji.
4. Do asortymentu dostarczanego w ramach prawa opcji stosuje się wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące terminu dostawy, reklamacji i terminu ważności.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Soczewka wewnątrzgałkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 1 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Soczewka wewnątrzgałkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 2 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Łącznik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 3 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Końcówki do podkłuć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 4 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Cewmik trójdrożny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 5 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Rzep do stabilizacji kabli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 6 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Resuscytator jednorazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 7 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Klipsy, klipsownica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 8 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Akcesoria jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 9 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Opatrunek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 10 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11- Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 11 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Wapno sodowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 12 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Sterylne gaziki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 13 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Podkład ginekologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 14 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Szwy syntetyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 15 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i ilościami dla Pakietu nr 16 zawarty jest w SIWZ nr WSZ-EP-31/2018 wraz z załącznikami udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl
|
| |