Dostawa i montaż elementów małej architektury dla zielonej strefy wypoczynku na Placu Biegańskiego w Częstochowie

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569242-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem zespołu elementów małej architektury o wysokich walorach materiałowych i estetycznych w tym:
- 15 szt. donic ze stali nierdzewnej, umożliwiających posadzenie w nich drzew,
- 18 szt. ławek z donicami o konstrukcji stalowo-drewnianej,
- 9 szt. leżaków o konstrukcji stalowo-drewnianej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn: „Projekt „PARKLETU” na Placu Biegańskiego w Częstochowie Tom I – Mała Architektura” stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb0430c3-0a67-447f-b0d9-a91fb1aa8b59
Biuletyn 569242-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa i montaż elementów małej architektury dla zielonej strefy wypoczynku na Placu Biegańskiego w Częstochowie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.czestochowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż elementów małej architektury dla zielonej strefy wypoczynku na Placu Biegańskiego w Częstochowie
Numer referencyjny OŚR.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie obejmuje dostawę wraz z montażem zespołu elementów małej architektury o wysokich walorach materiałowych i estetycznych w tym: - 15 szt. donic ze stali nierdzewnej, umożliwiających posadzenie w nich drzew, - 18 szt. ławek z donicami o konstrukcji stalowo-drewnianej, - 9 szt. leżaków o konstrukcji stalowo-drewnianej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn: „Projekt „PARKLETU” na Placu Biegańskiego w Częstochowie Tom I – Mała Architektura” stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w dniu następnym od podpisania umowy; - zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie …......... dni zgodnym z ofertą przetargową wykonawcy, jednak nie później niż 42 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie i montażu elementów małej architektury na terenach publicznie dostępnych (urządzone tereny zieleni miejskiej, osiedlowej oraz otwarte, publicznie dostępne urządzone tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom, instytucjom użyteczności publicznej i obiektom sakralnym, handlowym i biurowym). Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w jednym zamówieniu ww. usługi o wartości min. 50.000,00 zł brutto. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokument wymieniony w punktach 6.1. niniejszej SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Zakresie warunkow udzialu  Wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punkcie 5.3. SIWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji, innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do  warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione  Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub  kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)