GuidZP400 |
9d8f8426-81c3-40f3-ab96-ef7827760deb
|
Biuletyn |
570484-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
93191178400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 00
|
Zamawiajacy fax |
71 798 42 00
|
Zamawiajacy email |
bszklarz@ckp.pl
|
Adres strony url |
www.ckp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ckp.pl/index.php/aktualnosci/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckp.pl/index.php/aktualnosci/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO, UL. STRZEGOMSKA 49A, 53-611 WROCŁAW
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z zamontowaniem instalacją i uruchomieniem mebli oraz sprzętu w pracowniach Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
42638000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
brak warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ 1
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę z montażem i uruchomieniem uniwersalnego 5-osiowego centrum obróbczego lub tokarki CNC sterowanej numerycznie o łącznej wartości zamówienia co najmniej 350 000,00 zł brutto
CZĘŚĆ 7
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę z montażem i uruchomieniem plotera laserowego o łącznej wartości zamówienia co najmniej 100 000,00 zł brutto
CZĘŚĆ 8
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę, montaż i instalację mebli o łącznej wartości zamówienia co najmniej 150 000,00 zł brutto
W zakresie pozostałych części zamówienia publicznego Zamawiający nie ustala żadnych warunków odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2.1.1. Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług;
b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
2.1.2. Zmian osobowych w przypadku:
a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego.
b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca.
c) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) na etapie składania ofert lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobi¬ście.
2.1.3. Pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy;
d) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
e) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
f) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
g) zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
h) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy i) zmiany przewidziane w ustawie PR
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Uniwersalne 5-osiowe centrum obróbcze ze sterowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42638000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu - dostawa uniwersalnego 5-osiowego centrum obróbczego ze sterowaniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka, laptopy i telewizory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu - drukarka, laptopy i telewizory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Automatyczne stanowisko pomiarowe do narzędzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu - automatyczne stanowisko pomiarowe do narzędzi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Stanowisko do pomiarów wykonanych przedmiotów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.- stanowisko do pomiarów wykonanych przedmiotów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Przecinarka taśmowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42630000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.- przecinarka taśmowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Imadła i mocowania do frezarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42670000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.- imadła i mocowania do frezarki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ploter laserowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232140-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.ploter laserowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Meble warsztatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni Centrum Kształcenia Praktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Przebudowa budynku B wraz z wyposażeniem w Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Strzegomskiej 49 a we Wrocławiu.- meble warsztatowe
|
| |