| GuidZP400 | 
						
															dfae0ee3-c38e-4c88-b112-fecbbf655668
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															570470-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Polska Agencja Prasowa  S.A.
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															01289043800000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Bracka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															6/8
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00502 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															0-22 5092222; 0601318047
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															5092428
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@pap.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.pap.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															3
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.pap.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.pap.pl
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															wersja papierowa
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Zakup dostępu do bazy danych zawierającej informacje o spółkach giełdowych, ich wyniki finansowe oraz wskaźniki 
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															11/18
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Zakup dostępu do bazy danych zawierającej informacje o spółkach giełdowych, ich wyniki finansowe oraz wskaźniki 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															72300000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1) nie podlegają wykluczeniu, 
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji przetargowej. 
2.    Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) zdolności technicznej lub zawodowej. 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)	być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 200.000,00 zł.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)	wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości usługi przekraczającej równowartość 90.000,00 zł netto każda.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															wykaz wykonanych minimum 3 zamówień - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było lub jest świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości usługi przekraczającej równowartość 90.000,00 zł. netto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 200.000,00 zł.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.	Zamawiający przewiduje zmiany w postanowieniach niniejszej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być  przewidziane  w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności:
1)	zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów;
2)	zaistnienia siły wyższej; zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak:
a)	wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych;
b)	terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe;
c)	rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego;
d)	zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji;
e)	działania sił przyrody, huragany, powodzie,
f)	ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec,
3)	zmiany ustawowej stawki opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniem lub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jego procentowego obniżenia. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. 
4)	w przypadku zmiany:
a)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. 
3.   Zmiana terminu świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej umowy oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 
4.   Zmiany do Umowy mogą być dokonane także w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany te nie mogą w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności dotyczących zamówień dodatkowych.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-06-20T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															13:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |