GuidZP400 |
220934d2-4e46-4462-8638-1f7355f2508a
|
Biuletyn |
569451-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
|
Regon |
29421400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolejowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaroszowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6428090, 32 6428031,
|
Zamawiajacy fax |
326 428 100
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wschp.pl,
|
Adres strony url |
wschp.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
"Dostawa kamizelki z elektrycznymi oscylatorami dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wschp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ul. Kolejowa nr 1a 32-310 Jaroszowiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa kamizelki z elektrycznymi oscylatorami dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
|
Numer referencyjny |
ZP/06/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
II.4.1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa kamizelki z elektrycznymi oscylatorami do oczyszczania górnych dróg oddechowych oraz oskrzeli z zalegających wydzielin.
II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ.
II.4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
zakup wraz z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego jego montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania.
II.4.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
1. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt, objęty przedmiotem zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich,
b) był wyprodukowany po 1 stycznia 2017 roku,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) posiadał deklarację zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający dopuszcza równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia dostawy (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert).
II.6. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
II.6.1. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt rehabilitacyjny/urządzenie medyczne został dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia winien posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
II.6.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich.
II.6.3.W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania.
II.7 ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1 Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.2. Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Termin płatności - do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
II.9.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
III.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
III.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę informacje i dokumenty,
o których mowa w pkt. III.5.1.1)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
III.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji Zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 3 Ustawy Pzp, tj.:
1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;III.4.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3.W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.).
UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej nie należy załączać do oferty. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.wschp.pl w zakładce zamówienia publiczne - aktualne zamówienia publiczne wraz z zamieszczeniem informacji, o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
III.5.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, tj.: potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości wartości nie mniejszej od przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp;
1)Dokument potwierdzający, iż oferowany wyrób będący przedmiotem zamówienia - spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) oraz w aktach wykonawczych do niej, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej tj.: certyfikat CE lub deklarację zgodności CE lub dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym, terytorium,
2)Katalog oferowanego sprzętu, oryginalną specyfikację techniczną, kartę katalogową, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim, potwierdzające oferowane parametry techniczno – funkcjonalne - zawierające dane określone w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ i potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem.
III.6.2. Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełniania przez oferowaną dostawę wymagań
określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w punkcie III.6.1 ppkt 1 i ppkt. 2.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”
UWAGA!
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w przypadku wskazania przez Wykonawcę:
1)Dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dla wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski;
2)Oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego,
w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy. Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
XIII.6. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany zawartej Umowy, o których mowa w zdaniu poprzednim, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmiany Umowy zostały określone w projekcie Umowy, o którym mowa w pkt. XIII.1.
XIII.7. Zmiana Umowy może zostać dokonana w formie pisemnego aneksu, którego treść zostanie zaakceptowana przez obie strony.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy (§ 2 ust. 1 umowy), gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
2) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w wycenie Wykonawcy, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
4. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|