Dostawa i montaż elementów wyposażenia i urządzeń dla żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572000-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia i urządzeń dla Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację scenki złożonej z podestu i pochylni, mobilnej ścianki łukowej i lady recepcyjnej, szczegółowo określonej w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany. Elementy wyposażenie i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa, a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0422c8f-2369-4428-b2ae-bc8ef30b19a6
Biuletyn 572000-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 430910203
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9 nr RPLU.09.04.00-IŻ.00-06-001/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzz.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wolskiej 5, 20-411 Lublin.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż elementów wyposażenia i urządzeń dla żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie
Numer referencyjny MZŻ.253-2/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia i urządzeń dla Żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż i instalację scenki złożonej z podestu i pochylni, mobilnej ścianki łukowej i lady recepcyjnej, szczegółowo określonej w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany. Elementy wyposażenie i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa, a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6.4.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6.4.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, 6.4.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze: a) zmianą cen jednostkowych zawartych w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) oraz łącznej kwoty umowy określonej w § 6 ust.1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy. Wniosek o którym mowa w zdaniu poprzednim, składany jest minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wyposażenie i urządzenia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)