GuidZP400 |
a927dcc2-0947-4b8c-a942-fed338fcad62
|
Biuletyn |
571298-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
Adres strony url |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Wykaz 43 Zamawiających w imieniu i na rzecz których Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie przeprowadza niniejsze postępowanie : Gmina Goraj, 23-450 Goraj, ul. Bednarska 1
Gmina Dubienka, 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 6
Gmina Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12
Gmina Wierzbica, 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1
Gmina Dołhobyczów, 22-540 Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 2a
Gmina Hrubieszów, 22-500 Hrubieszów, ul. Bolesława Prusa 8
Gmina Mircze, 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
Gmina Modliborzyce, 23-310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63
Powiat Kraśnicki, 23-210 Kraśnik, ul. Niepodległości 20
Gmina Annopol, 23-235 Annopol, ul. Rynek 1
Gmina Kraśnik, 23-200 Kraśnik, ul. Kościuszki 24
Gmina Trzydnik Duży, 23-230 Trzydnik Duży, Trzydnik Duży 59A
Gmina Urzędów, 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
Gmina Wilkołaz, 23-212 Wilkołaz, Wilkołaz Pierwszy 9
Gmina Lubartów, 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18 A
Powiat Lubelski, 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
Gmina Konopnica, 21-030 Konopnica, Kozubszczyzna 127 A
Gmina Niedrzwica Duża, 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
Gmina Niemce, 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121
Gmina Wólka, 20-258 Jakubowice Murowane, Jakubowice Murowane 8
Gmina Milejów, 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13a
Gmina Łuków, 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
Powiat Opolski, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4
Gmina Wilków, 24-313 Wilków, Wilków 62A
Powiat Puławski, 24-100 Puławy, Al. Królewska 19
Miasto Puławy, 24-100 Puławy, ul. Lubelska 5
Gmina Kurów, 24-170 Kurów, ul. Lubelska 35
Powiat Radzyński, 21-300 Radzyń Podlaski, pl. I. Potockiego 1
Gmina Borki, 21-345 Borki, ul. II Armii Wojska Polskiego 41
Gmina Wohyń, 21-310 Wohyń, ul. Radzyńska 4
Gmina Ryki, 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły 29
Miasto Świdnik, 21-047 Świdnik, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 15
Gmina Bełżec, 22-670 Bełżec, ul. Lwowska 5
Gmina Telatyn, 22-652 Telatyn, ul. Fryderyka Chopina 10
Gmina Hańsk, 22-235 Hańsk, ul. Osiedlowa 4
Gmina Stary Brus, 22-244 Stary Brus, Stary Brus 47A
Gmina Adamów, 22-442 Adamów, Adamów 11b
Gmina Krasnobród, 22-440 Krasnobród, ul. 3-go Maja 36
Gmina Łabunie, 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
Gmina Miączyn, 22-455 Miączyn, Miączyn 107
Gmina Skierbieszów, 22-420 Skierbieszów, ul. Rynek 1
Gmina Zwierzyńcu, 22-470 Zwierzyniec, ul. Rynek 1
Gmina Lublin, 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin zostało wyznaczone w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz pozostałych 43 Zamawiających.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 2923 adresów/lokalizacji w ramach trwałości projektów: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim”, „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja II” oraz „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III”
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.71.2018.AGP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 2923 adresów/lokalizacji na sprzęcie będącym własnością Wykonawcy.
Instalacja i konfiguracja fabrycznie nowych urządzeń oraz usługi dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych projektu wraz z weryfikacją na miejscu prędkości przesyła danych (min. 3 pomiary prędkości w obecności Beneficjenta Ostatecznego (BO) na stronach wskazanych przez Zamawiającego). Każdorazowa początkowa instalacja oraz konfiguracja usługi potwierdzona zostanie stosownym protokołem odbioru wstępnego podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy oraz BO.
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 2923 adresów/lokalizacji będzie w całości finansowane przez gminy/powiaty uczestniczące w porozumieniu w sprawie wspólnego przeprowadzania postępowania i udzielania zamówienia publicznego w ramach trwałości projektów „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim”, „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja II” oraz „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
od dnia zawarcia umowy (jednak uruchomienie łącza internetowego nie wcześniej niż od 10 sierpnia 2018 r.) do 10 czerwca 2019 r.
Termin 10 sierpnia 2018 r. jest terminem sugerowanym przez Zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w zakresie usług internetowych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, będzie nie mniejsza niż 300 000,00 PLN.
W celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usługi dostępu do sieci Internetowej w ilości nie mniejszej niż 500 adresów/lokalizacji łącznie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, ww. warunek udziału w postępowaniu winien spełniać, co najmniej jeden z wykonawców w całości.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału).
Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej w zakresie usług internetowych, wydawanego na podstawie art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. 2016 poz. 1489 z późn. zm.) oraz art. 64 i nast. Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.), (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
2) Wykazu wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się kwoty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie Nr 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do sprawy OP-IV.272.71.2018.AGP – Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 2923 adresów/lokalizacji w ramach trwałości projektów: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim” (…).
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień
i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty.
4. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e niniejszego rozdziału, do upływu terminu składania ofert należy przedłożyć dokument w formie oryginału.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
1) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego rozdziału.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy
w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 pkt 1 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki,
w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8,11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określone w § 13 wzoru umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2.Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny zawartej w ofertach.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w pkt. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją określoną w pkt 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. 1)Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto przedstawionego w ofercie.
2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania nie później niż w dniu podpisania umowy.
3) Zabezpieczenie służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4) Zabezpieczenie może być wnoszone w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
5) Wykonawca w trakcie realizacji umowy może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
6) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489
Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczącej sprawy OP-IV.272.71.2018.AGP na Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 2923 adresów/lokalizacji w ramach trwałości projektów: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim” (…).
7) W przypadku należytego wykonania umowy 100% tego zabezpieczenia zostanie zwolnione w ciągu 30 dni po końcowym odbiorze przedmiotu umowy, potwierdzonym protokołem odbioru końcowego, o którym mowa w § 4 wzoru umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ i uznaniu przez Zamawiającego za należycie wykonane.
|