GuidZP400 |
c20e7126-c370-4335-8c0b-c0bd91b4159e
|
Biuletyn |
572375-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
|
Regon |
52450700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piramowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 40 34 451
|
Zamawiajacy fax |
77 40 34 451
|
Zamawiajacy email |
zp@kedzierzynkozle.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 Nr umowy: RPOP.09.01.03-16-0014/16-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32/pok. 419, IIIp, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obuwia do zajęć taneczno-ruchowych dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.59.2018.DM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa obuwia do zajęć taneczno-ruchowych dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia do zajęć taneczno-ruchowych dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, działanie 9.1 Rozwój edukacji, poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej.
2) Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
18000000-9 – Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
18820000-3 Obuwie sportowe
3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę obuwia do zabaw taneczno-ruchowych (baletki, buty do tenisa) w ilościach określonych w Specyfikacji dostaw.
4) Szczegółową specyfikację dostaw zawiera Załącznik nr 1 Specyfikacja dostaw stanowiący integralną część Opisu Przedmiotu Zamówienia.
5) Obuwie do zajęć taneczno-ruchowych będące przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do:
Publiczne Przedszkole nr 5 1 Maja 5, 47-220 Kędzierzyn-Koźle;
Publiczne Przedszkole nr 9 Harcerska 16, 47-220 Kędzierzyn-Koźle;
Publiczne Przedszkole nr 24 Leszka Białego 7,47-232 Kędzierzyn-Koźle;
Publiczne Przedszkole nr 26 Bolesława Śmiałego 5, 47-232-Kędzierzyn-Koźle.
7) Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
8) Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
1 Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy (wartość oceniana).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5.Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|