Zakup stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Prokuratury Krajowej

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573066-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Zakup stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Prokuratury Krajowej.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego, zwanych dalej Sprzętem, w następujących ilościach:

a) komputery stacjonarne – 11 szt.,
b) monitory komputerowe – 11 szt.,
c) zasilacze awaryjne UPS – 11 szt.,
d) urządzenia wielofunkcyjne – 11 szt.,
e) biurowe 19” szafy teleinformatyczne – 11 szt.,
f) oprogramowanie antywirusowe – 11 szt,
-dostawa ww. Sprzętu (a-f) zostanie zrealizowana transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do 11 powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury szczebla regionalnego (dalej jako „PJOP”), zgodnie z obowiązującymi procedurami dla tego typu Sprzętu. Lista PJOP stanowi Załącznik nr 4 do Umowy do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ);
g) komputery stacjonarne – 3 szt.,
h) monitory komputerowe – 3 szt.,
i) zasilacze awaryjne UPS – 3 szt.,
j) oprogramowanie antywirusowe – 7 szt,
-dostawa ww. Sprzętu (g-j) zostanie zrealizowana transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do pomieszczeń Prokuratury Krajowej w Warszawie, przy ul. Rakowieckiej 26/30, wskazanych przez Zamawiającego.

3. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne kable zasilające i sygnałowe, złącza, przejściówki itp. konieczne do prawidłowego podłączenia i uruchomienia dostarczonego Sprzętu.
4. Przedmiot zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ Specyfikacja techniczna sprzętu.
5. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i praw osób trzecich, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2018, sprawny technicznie, musi spełniać wymagania określone w Załącznik nr 1 do SIWZ; musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy.
6. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego
z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich ani innych praw osób trzecich. Zamawiający wymaga dostarczenia waz
z urządzeniami oświadczenia przedstawiciela producenta potwierdzającego ważność
i zakres uprawnień licencyjnych oraz datę produkcji.
7. Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 24 miesiące.
8. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego
i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie.
9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cac00b7-a916-45d9-a094-e8067940a894
Biuletyn 573066-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony url www.pk.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Prokuratury Krajowej
Numer referencyjny PK XF 261.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Zakup stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Prokuratury Krajowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa stacji roboczych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych, szaf teleinformatycznych oraz oprogramowania antywirusowego, zwanych dalej Sprzętem, w następujących ilościach: a) komputery stacjonarne – 11 szt., b) monitory komputerowe – 11 szt., c) zasilacze awaryjne UPS – 11 szt., d) urządzenia wielofunkcyjne – 11 szt., e) biurowe 19” szafy teleinformatyczne – 11 szt., f) oprogramowanie antywirusowe – 11 szt, -dostawa ww. Sprzętu (a-f) zostanie zrealizowana transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do 11 powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury szczebla regionalnego (dalej jako „PJOP”), zgodnie z obowiązującymi procedurami dla tego typu Sprzętu. Lista PJOP stanowi Załącznik nr 4 do Umowy do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); g) komputery stacjonarne – 3 szt., h) monitory komputerowe – 3 szt., i) zasilacze awaryjne UPS – 3 szt., j) oprogramowanie antywirusowe – 7 szt, -dostawa ww. Sprzętu (g-j) zostanie zrealizowana transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do pomieszczeń Prokuratury Krajowej w Warszawie, przy ul. Rakowieckiej 26/30, wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne kable zasilające i sygnałowe, złącza, przejściówki itp. konieczne do prawidłowego podłączenia i uruchomienia dostarczonego Sprzętu. 4. Przedmiot zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ Specyfikacja techniczna sprzętu. 5. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i praw osób trzecich, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2018, sprawny technicznie, musi spełniać wymagania określone w Załącznik nr 1 do SIWZ; musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 6. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich ani innych praw osób trzecich. Zamawiający wymaga dostarczenia waz z urządzeniami oświadczenia przedstawiciela producenta potwierdzającego ważność i zakres uprawnień licencyjnych oraz datę produkcji. 7. Wymagana gwarancja na Sprzęt: minimum 24 miesiące. 8. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie. 9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 125085,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej dostarczanego sprzętu, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu lub podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach, gdy: a) zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę Sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia Umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu Umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie a nadto nowo oferowany Sprzęt będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będzie, kompatybilny ze Sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w OPZ. Ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej Przedmiotu Umowy zaoferowanego przez niego w ofercie; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. 2. Zmiana miejsca dostawy, użytkowania na terenie m. st. Warszawy, wykonywania świadczeń gwarancyjnych nie wymaga zmiany Umowy, do ich skuteczności wystarczy pisemne powiadomienie.
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. W związku z treścią art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, że: I. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Krajowa z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 26/30, 02 – 528 Warszawa tel. 22 12 51 471, e mail. biuro.podawcze@pk.gov.pl. 2. Inspektorem ochrony danych jest Łukasz Boryczka, tel. 22 12 51 224 e mail. iod@pk.gov.pl. 3. Dane osobowe są przetwarzane przez administratora: 1) w celu zawarcia i wykonania umowy – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonywania umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym prawa podatkowego – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c. RODO; 3) w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c. RODO. 4. Dane osobowe są przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. 5. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15 – 17 RODO; 2) ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO; 3) przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej dotyczących, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 5 ppk. 1 – 3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 7. Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcia i wykonywania umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy. II. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 j.t.), zwanej w niniejszym ogłoszeniu "ustawą pzp" lub "ustawą", oraz na podstawie obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy. III. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. IV. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana w niniejszym ogłoszeniu SIWZ.

Criterion

Kryteria Termin świadczenia usług gwarancyjnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena zamówienia brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)