GuidZP400 |
c2ab0c9b-10c4-4468-be58-975bbdbb280f
|
Biuletyn |
573260-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
|
Regon |
00027826700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Lipca 1943 nr 17c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 4221884
|
Zamawiajacy fax |
12 4225562
|
Zamawiajacy email |
jamrozik@mik.krakow.pl; ksiazek@mik.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mik.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Wirtualna Małopolska nr RPMP.02.01.02-12-0421/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, 2. Oś Priorytetowa CYFROWA MAŁOPOLSKA, Działanie 2.1. E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.2. Cyfrowe zasoby regionalne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mik.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mik.krakow.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie dotyczy
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta oraz dokumenty i oświadczenia, a także pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, składane wraz z ofertą lub na wezwanie Zamawiającego,zgodnie z art. 17 przepisów przejściowych , są składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (DZ.U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty można składać wyłącznie w formie pisemnej. Dokumenty tworzące ofertę powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa infrastruktury serwerowej i oprogramowania wraz z dowozem, montażem i instalacją w ramach projektu pn. „Wirtualna Małopolska” Część 1 zamówienia: Rozbudowa macierzy dyskowej FAS8040-R6 o numerach seryjnych 211651000299 i 211651000298 o dodatkową półkę dyskową lub 2 półki dyskowe Część 2 zamówienia: Dostawa kontrolera pamięci dyskowej wraz z dyskami
|
Numer referencyjny |
ZOA-21-261-9/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury serwerowej i oprogramowania wraz z dowozem, montażem i instalacją w ramach Projektu pn. „Wirtualna Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
zgodnie z SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład wynagrodzenia brutto oraz wartość podatku VAT, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia brutto o którym mowa w ust. 1 umowy.
Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących sytuacjach:
a) zmiany w zakresie udziału podwykonawców w realizacji zamówienia; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
b) zmiany terminu realizacji umowy wskazanego w § 2 ust. 1 umowy, w szczególności gdy dotrzymanie pierwotnego terminu nie będzie możliwe ze względów organizacyjnych;
c) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególności zmiany liczby sprzętu oraz wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z oznaczoną klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Instytut Kultury w Krakowie siedziba: ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, adres email: instytut@mik.krakow.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Małopolskim Instytucie Kultury w Krakowie jest PanTomasz Włodarski, kontakt: adres e-mail: wlodarski@mik.krakow.pl, telefon 12 422 18 84.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa infrastruktury serwerowej i oprogramowania wraz z dowozem, montażem i instalacją w ramach projektu pn. „Wirtualna Małopolska” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rozbudowa macierzy dyskowej FAS8040-R6 o numerach seryjnych 211651000299, 211651000298 o dodatkową półkę dyskową lub 2 półki dyskowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rozbudowa macierzy dyskowej FAS8040-R6 o numerach seryjnych 211651000299, 211651000298 o dodatkową półkę dyskową lub 2 półki dyskowe- OPZ stanowi Załącznik 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kontrolera pamięci dyskowej wraz z dyskami.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kontrolera pamięci dyskowej wraz z dyskami. OPZ zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ
|
| |