Dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572886-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego, zgodnie z zakresami:
ZAKRES I:
• ołówek bez gumki - 4 000 sztuk;
• długopis ekologiczny – 4 000 sztuk;
• kubek ceramiczny – 700 sztuk;
• smycz ekologiczna – 4 000 sztuk;
• pendrive – 600 sztuk;
• składana mata do siedzenia – 400 sztuk;
• zestaw piśmienniczy w etui – 400 sztuk.
ZAKRES II:
• parasol mały – 350 sztuk;
• parasol duży – 20 sztuk;
• power bank – 400 sztuk;
• plecak – 800 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18e38a23-3b22-4bed-8336-1a34b2b9bc5b
Biuletyn 572886-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 164
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.32.2018.AT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego, zgodnie z zakresami: ZAKRES I: • ołówek bez gumki - 4 000 sztuk; • długopis ekologiczny – 4 000 sztuk; • kubek ceramiczny – 700 sztuk; • smycz ekologiczna – 4 000 sztuk; • pendrive – 600 sztuk; • składana mata do siedzenia – 400 sztuk; • zestaw piśmienniczy w etui – 400 sztuk. ZAKRES II: • parasol mały – 350 sztuk; • parasol duży – 20 sztuk; • power bank – 400 sztuk; • plecak – 800 sztuk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 125450,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dla każdego zakresu odrębnie), z uwzględnieniem poniższych terminów: 1. Wykonawca wykona artykuły promocyjne według przesłanego przez Zamawiającego projektu graficznego. Projekt zostanie przekazany drogą elektroniczną do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Zarówno propozycja układu graficznego jak i propozycja rozmiarów i umiejscowienia znakowania wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu Umowy zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję znakowania określoną w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy. Ewentualne zmiany w projektach zostaną dokonane do 2 dni roboczych od zgłoszenia uwag. 4. Gotowy wzór produktu (1 egzemplarz) z naniesionym nadrukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu osobiście, prześle pocztą lub kurierem w celu dokonania ostatecznej akceptacji wzoru produktu lub naniesienia uwag w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty akceptacji ostatecznego wzoru przedmiotu umowy (dla każdego zakresu odrębnie). 5. Wykonawca niezwłocznie uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy po ostatecznym uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zakazuje zmian psotanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 9 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. 2. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dla każdego zakresu odrębnie), z uwzględnieniem poniższych terminów: 1. Wykonawca wykona artykuły promocyjne według przesłanego przez Zamawiającego projektu graficznego. Projekt zostanie przekazany drogą elektroniczną do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Zarówno propozycja układu graficznego jak i propozycja rozmiarów i umiejscowienia znakowania wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu Umowy zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję znakowania określoną w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy. Ewentualne zmiany w projektach zostaną dokonane do 2 dni roboczych od zgłoszenia uwag. 4. Gotowy wzór produktu (1 egzemplarz) z naniesionym nadrukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu osobiście, prześle pocztą lub kurierem w celu dokonania ostatecznej akceptacji wzoru produktu lub naniesienia uwag w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty akceptacji ostatecznego wzoru przedmiotu umowy (dla każdego zakresu odrębnie). 5. Wykonawca niezwłocznie uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy po ostatecznym uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu umowy. W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty w kryterium „jakość wykonania” Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki artykułów promocyjnych – po jednym z prototypów gadżetów w zakresie, w którym składana jest oferta, o parametrach umożliwiających dokonanie oceny, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia. Uwaga: na artykułach promocyjnych mogą znajdować się przykładowe nadruki firmowe (niekoniecznie z oznakowaniem oraz kolorystyką wymaganą przez Zamawiającego). W przypadku , gdy wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, zostanie dołączona więcej niż jedna próbka lub gdy próbka będzie odbiegała od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jej podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w specyfikacji kryteria, Wykonawca otrzyma zero punktów w kryterium „jakość wykonania”. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, który otrzymał zero punktów w kryterium „jakość wykonania”, będzie on zobligowany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w SOPZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego: • ołówek bez gumki - 4 000 sztuk; • długopis ekologiczny – 4 000 sztuk; • kubek ceramiczny – 700 sztuk; • smycz ekologiczna – 4 000 sztuk; • pendrive – 600 sztuk; • składana mata do siedzenia – 400 sztuk; • zestaw piśmienniczy w etui – 400 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81750,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dla każdego zakresu odrębnie), z uwzględnieniem poniższych terminów: 1. Wykonawca wykona artykuły promocyjne według przesłanego przez Zamawiającego projektu graficznego. Projekt zostanie przekazany drogą elektroniczną do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Zarówno propozycja układu graficznego jak i propozycja rozmiarów i umiejscowienia znakowania wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu Umowy zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję znakowania określoną w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy. Ewentualne zmiany w projektach zostaną dokonane do 2 dni roboczych od zgłoszenia uwag. 4. Gotowy wzór produktu (1 egzemplarz) z naniesionym nadrukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu osobiście, prześle pocztą lub kurierem w celu dokonania ostatecznej akceptacji wzoru produktu lub naniesienia uwag w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty akceptacji ostatecznego wzoru przedmiotu umowy (dla każdego zakresu odrębnie). 5. Wykonawca niezwłocznie uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do ww. wzorów. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy po ostatecznym uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu umowy. W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty w kryterium „jakość wykonania” Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki artykułów promocyjnych – po jednym z prototypów gadżetów w zakresie, w którym składana jest oferta, o parametrach umożliwiających dokonanie oceny, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia. Uwaga: na artykułach promocyjnych mogą znajdować się przykładowe nadruki firmowe (niekoniecznie z oznakowaniem oraz kolorystyką wymaganą przez Zamawiającego). W przypadku , gdy wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, zostanie dołączona więcej niż jedna próbka lub gdy próbka będzie odbiegała od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jej podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w specyfikacji kryteria, Wykonawca otrzyma zero punktów w kryterium „jakość wykonania”. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, który otrzymał zero punktów w kryterium „jakość wykonania”, będzie on zobligowany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w SOPZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z logo Województwa Śląskiego: • parasol mały – 350 sztuk; • parasol duży – 20 sztuk; • power bank – 400 sztuk; • plecak – 800 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Jakość wykonania
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)