„Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Województwo Podlaskie
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573069-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) Część nr 1 – Fotele i krzesła
2) Część nr 2 – Meble gabinetowe I
3) Część nr 3 – Meble biurowe i magazynowe
4) Część nr 4 – Meble gabinetowe II
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6656fbe-c3c1-4d76-bdc4-47f547f1ef71
Biuletyn 573069-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Podlaskie
Regon 050658404
Zamawiajacy adres ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-888
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 665 45 51
Zamawiajacy fax 85 665 46 42
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
Adres strony url https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu A. poziom dofinansowania 100% Tytuł projektu: „Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020” (rok 2018); B. poziom dofinansowania 100% Tytuł projektu: ,,Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW” w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”
Numer referencyjny BZP.272.8.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część nr 1 – Fotele i krzesła 2) Część nr 2 – Meble gabinetowe I 3) Część nr 3 – Meble biurowe i magazynowe 4) Część nr 4 – Meble gabinetowe II 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania (realizacji) zamówienia (tożsamy dla wszystkich części): 60 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: dla Części nr 1: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 zł brutto. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców. dla Części nr 3: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 dostawę mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca złoży ofertę na części, do których postawione są warunki udziału w postępowaniu, zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże spełnienie warunku dla części o najwyższej wartości dostawy wskazanej powyżej. Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu dla Części nr 2 i 4.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI ust. 2 SIWZ, wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (załącznik nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP ustawy PZP: dla każdego oferowanego mebla – wymienionego w załącznikach nr 3.1-3.4 do SIWZ – zamawiający wymaga złożenia kart katalogowych lub innych środków dowodowych (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki produktu, wydruki ze strony internetowej producenta) – zawierających: informacje potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania postawione przez zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz oznaczenie oferowanych mebli.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, tel. +48 (85) 6654 549, e-mail:kancelaria@wrotapodlasia.pl, www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl, e-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, www.przetargi.wrotapodlasia.pl; 2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BZP.272.8.2018 pn. „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Fotele i krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”. Część nr 1 – Fotele i krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble gabinetowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”. Część nr 2 – Meble gabinetowe I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble biurowe i magazynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”. Część nr 3 – Meble biurowe i magazynowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble gabinetowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup mebli biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”. Część nr 4 – Meble gabinetowe II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)