GuidZP400 |
efa7fb44-653a-4a23-a66f-651032699a8d
|
Biuletyn |
572825-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Śremie
|
Regon |
63083335300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza 95
|
Zamawiajacy adres numer domu |
95
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 22 46 300
|
Zamawiajacy fax |
61 22 46 316
|
Zamawiajacy email |
por@reumatologia.srem.net
|
Adres strony url |
www.reumatologia.srem.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP SZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.reumatologia.srem.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.reumatologia.srem.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny SP SZOZ w Śremie Ul. Mickiewicza 95 63-100 Śrem
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie
|
Numer referencyjny |
POR-ZP.3720.6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
rozszerzenie zakresu usług maksymalnie o 20 % wartości zamówienia podstawowego
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
umowa będzie zawarta z datą realizacji od 1.01.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1/Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
2/Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków
|
Inne dokumenty niewymienione |
1/ formularz ofertowy
2/ formularz asortymentowo-cenowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
22.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1) Rozszerzenie zakresu dostaw o maksymalnie 30 % ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem dotychczasowych cen jednostkowych, w sytuacji gdy przed terminem zakończenia realizacji umowy okaże się, że kwota całościowa umowy zostanie wyczerpana,
2) Zmiana terminu realizacji umowy (wydłużenie) przy zachowaniu cen z oferty jednak nie dłużej niż o trzy miesiące. (w sytuacji gdy wraz z upływem terminu realizacji umowy okaże się, że kwota całościowa umowy nie została wyczerpana,
3) w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach,
4) Zmiana stawek podatku VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych,
5) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Prawa zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:15
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i jednorazowych artykułów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i jednorazowych artykułów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa endoprotez stawów kończyn dolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa endoprotez stawów kończyn dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa endoprotez stawów kończyn górnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa endoprotez stawów kończyn górnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa wyrobów ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141700-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa wyrobów ortopedycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.5. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.6. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
sukcesywna dostawa materiałów szewnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa materiałów szewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.7. do SIWZ
|
| |