zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570820-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym, w tym dostarczenie sprzętu na wskazane stanowisko pracy, zainstalowanie, skonfigurowanie, uruchomienie i przetestowanie przez Wykonawcę pod nadzorem pracowników Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5b3c31b-7ef2-481f-b7f8-d647aeaf257e
Biuletyn 570820-N-2018
Zamawiajacy nazwa Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Regon 000315086
Zamawiajacy adres ulica ul. Lekarska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-610
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48483615283
Zamawiajacy fax +48483615213
Zamawiajacy email zampubl@rszs.regiony.pl
Adres strony url http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1. E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu w pokoju nr 309 Sekcja Zamówień Publicznych III piętro /Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji/
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
Numer referencyjny RSS/SZP/P-23/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym, w tym dostarczenie sprzętu na wskazane stanowisko pracy, zainstalowanie, skonfigurowanie, uruchomienie i przetestowanie przez Wykonawcę pod nadzorem pracowników Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, polegające na dostawie sprzętu komputerowego. 2) Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, konfigurowania, uruchamiania sprzętu komputerowego, które będą odpowiedzialne za zainstalowanie, skonfigurowanie, uruchomienie oferowanego sprzętu komputerowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a). w zakresie potwierdzenia przez sprzęt komputerowy w oferowanej konfiguracji posiadania w testach wydajnościowych wyników nie gorszych niż: Bapco SysMark 2014: Overall – min. 1750 punktów; Bapco SysMark 2014: Office Productivity – min. 1500 punktów; Bapco SysMark 2014: Data/Financial Analysys – min. 1895 punktów; Bapco SysMark 2014: Media Creation – min. 1870 punktów; należy przedłożyć aktualny wydruk raportów z oprogramowania testującego dostarczony w formacie FDR (Full Disclosure Report ) i PDF. b). w zakresie potwierdzenia przez sprzęt komputerowy oraz monitor kompatybilności elektromagnetycznej należy przedłożyć deklarację zgodności CE. c). w zakresie spełniania przez sprzęt komputerowy wymogów normy Energy Star 6.0 należy dołączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov d). W zakresie potwierdzenia zgodności z oferowanym systemem operacyjnym należy dołączyć wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego, potwierdzający kompatybilność z oferowanym systemem operacyjnym dla oferowanego modelu komputera. e). w zakresie spełnienia przez monitor wymogów normy TCO lub EPEAT Gold lub Energy Star 5.2 lub nowszej do oferty należy dołączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. pełnomocnictwo – w oryginale. 1.4. dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 8.4.2 – 8.4.5 siwz). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4.
Czy wadium 1
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 3.421,80 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dwadzieścia jeden złotych osiemdziesiąt groszy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b. zmiany/ wprowadzenia/ rezygnacji z podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)