GuidZP400 |
f5b3c31b-7ef2-481f-b7f8-d647aeaf257e
|
Biuletyn |
570820-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
|
Regon |
000315086
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lekarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-610
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48483615283
|
Zamawiajacy fax |
+48483615213
|
Zamawiajacy email |
zampubl@rszs.regiony.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1. E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.rszs.radom.regiony.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu w pokoju nr 309 Sekcja Zamówień Publicznych III piętro /Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
|
Numer referencyjny |
RSS/SZP/P-23/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego realizowanego w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczeń zdrowotnych poprzez wdrożenie platformy e-usług w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym, w tym dostarczenie sprzętu na wskazane stanowisko pracy, zainstalowanie, skonfigurowanie, uruchomienie i przetestowanie przez Wykonawcę pod nadzorem pracowników Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, polegające na dostawie sprzętu komputerowego.
2) Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie instalowania, konfigurowania, uruchamiania sprzętu komputerowego, które będą odpowiedzialne za zainstalowanie, skonfigurowanie, uruchomienie oferowanego sprzętu komputerowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a). w zakresie potwierdzenia przez sprzęt komputerowy w oferowanej konfiguracji posiadania w testach wydajnościowych wyników nie gorszych niż: Bapco SysMark 2014: Overall – min. 1750 punktów; Bapco SysMark 2014: Office Productivity – min. 1500 punktów; Bapco SysMark 2014: Data/Financial Analysys – min. 1895 punktów; Bapco SysMark 2014: Media Creation – min. 1870 punktów; należy przedłożyć aktualny wydruk raportów z oprogramowania testującego dostarczony w formacie FDR (Full Disclosure Report ) i PDF.
b). w zakresie potwierdzenia przez sprzęt komputerowy oraz monitor kompatybilności elektromagnetycznej należy przedłożyć deklarację zgodności CE.
c). w zakresie spełniania przez sprzęt komputerowy wymogów normy Energy Star 6.0 należy dołączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov
d). W zakresie potwierdzenia zgodności z oferowanym systemem operacyjnym należy dołączyć wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego, potwierdzający kompatybilność z oferowanym systemem operacyjnym dla oferowanego modelu komputera.
e). w zakresie spełnienia przez monitor wymogów normy TCO lub EPEAT Gold lub Energy Star 5.2 lub nowszej do oferty należy dołączyć certyfikat lub wydruk ze strony http://www.eu-energystar.org albo http://www.energystar.gov.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
1.3. pełnomocnictwo – w oryginale.
1.4. dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 8.4.2 – 8.4.5 siwz).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.
5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.
2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 3.421,80 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dwadzieścia jeden złotych osiemdziesiąt groszy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
b. zmiany/ wprowadzenia/ rezygnacji z podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|