GuidZP400 |
6e99d24d-e60f-4eb1-9289-5b5416fb2708
|
Biuletyn |
571666-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
|
Regon |
1251326200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
190
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00608
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 5926420, 5926590
|
Zamawiajacy fax |
225 926 663
|
Zamawiajacy email |
bzp@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krus.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krus.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok 101 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2019 rok dla Centrali, 15 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Numer referencyjny |
0000-ZP.261.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 15 Oddziałów Regionalnych KRUS oraz 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2019 rok.
2. Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS,
4. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy, udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
63
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie żąda dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie żąda dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. (udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego).
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki odwoławcze zgodnie z działem VI – środki ochrony prawnej Prawa zamówień publicznych.
|