Dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Gminie Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama”

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Gmina Jastków
Miejscowość Jastków
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Bielizna pościelowa,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575065-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375200009, 392200000, 395121005, 391610008, 391410002, 323220006, 375290002, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”.

CZĘŚĆ 1

Wyposażenie kuchni i dostosowanie toalet (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

Dostawa wyposażenia do kuchni i dostosowania toalet:

1. Dozownik mydła – 6 szt.
2. Podajnik na ręcznik – 6 szt.
3. Podajnik na papier toaletowy – 6 szt.
4. Półeczka na kubeczki – 4 szt.
5. Lodówka podblatowa – 2 szt.
6. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem – 1 szt.
7. Podgrzewacz płytowy – 2 szt.
8. Komplet sztućców – 40 kpl.
9. Naczynia porcelanowe dla dzieci – 40 kpl.
10. Wózek do przewożenia potraw – 2 szt.
11. Odkurzacz piorący – 1 szt.
12. Ścianka działowa – 2 szt.
13. Czajnik elektryczny – 1 szt.
14. Krzesło – 7 szt.
15. Kosze na śmieci – 5 szt.
16. Wózek wielofunkcyjny do sprzątania – 1 szt.
17. Zabezpieczenia kątowe – 30 m.



CZĘŚĆ 2

Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka:

1. Nocniki -15 szt.
2. Zabezpieczenia kątowe mebli – 20 kpl.
3. Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych -30 kpl.
4. Krzesełka do karmienia – 6 szt.
5. Podkłady pod prześcieradło -30 szt.
6. Prześcieradło z gumką – 60 szt.
7. Pościel (kołdra, poduszka) -30 szt.
8. Pojemnik na pieluchy -5 szt.
9. Tablica korkowa- 4 szt.
10. Tablica korkowa – 2 szt.
11. Tablica magnetyczna – 2 szt.
12. Śliniaki – 90 szt.
13. Kojec 1 szt.
14. Materace – 30 szt.
15. Pościel – poszwa 60 szt.
16. Koc niemowlęcy - 30 szt.
17. Materac składany – 4 szt.
18. Materac składany z motywem zwierząt – 4 szt.
19. Materac narożny – 2 szt.
20. Płotek przenośny z PCV – 1 szt.
21. Kojec piankowy kwiat – 2 szt.
22. Bezpieczne lustro – 2 szt.
23. Zestaw siedzisk szatniowych – 2 zest.


CZĘŚĆ 3

Dostawa mebli (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

Dostawa mebli:

1. Szafa dwurzędowa do szatni – 4 szt.
2. Zestaw mebli – 2 zest.
3. Szafka na nocniki – 2 szt.
4. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt.
5. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt.
6. Szafa na pościel – 2 szt.
7. Regał wysoki z szafką – 1 szt.
8. Szafa ubraniowa – 2 szt.
9. Regał z szafką – 3 szt.
10. Stół – 1 szt.
11. Stół 70x80 – 1 szt.
12. Stół 70x80 - 1 szt.
13. Krzesełko drewniane – 30 szt.
14. Stoliki – 6 szt.
15. Kącik na książki – 6 szt.
16. Łóżka niemowlęce – 15 szt.
17. Szafka z plastikowymi pojemnikami – 2 szt.
18. Leżaki – 15 szt.
19. Półka na pieluszki nad przewijak – 5 szt.
20. Przewijak z materacem – 4 szt.
21. Przewijak z materacem – 1 szt.
22. Kanapa piankowa – 1 szt.
23. Kanapa piankowa – 1 szt.
24. Krzesła dla opiekuna – 1 szt.
25. Krzesła dla opiekuna – 1 szt.
26. Biurko dla opiekuna – 2 szt.
27. Szafa metalowa – 1 szt.
28. Regał magazynowy – 2 szt.
29. Szafa na środki czystości – 1 szt.
30. Szafka metalowa na dokumenty – 1 szt.

CZĘŚĆ 4

Dostawa mebli kuchennych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

Dostawa mebli kuchennych:
1. Szafki kuchenne – 3 szt.
2. Szafki kuchenne – 2 szt.
3. Szafki kuchenne – 3 szt.
4. Blaty kuchenne – 430 m
5. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt.
6. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt.


CZĘŚĆ 5

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

1. Komputer przenośny – 1 szt.
2. Oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia zajęć – 1 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
4. Projektor multimedialny – 1 szt.
5. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1 szt.
6. Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt.
7. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego - 4 zestawy


CZĘŚĆ 6

Dostawa zabawek i materiałów dydaktycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)


1. Zabawki do piaskownicy-zestaw – 15 kpl.
2. Leżaczek bujaczek – 3 szt.
3. Piosenki dla dzieci zestaw CD – 10 szt.
4. Książki edukacyjne – 30 szt.
5. Kredki ołówkowe zestaw – 60 zest.
6. Flamastry zestaw – 60 zest.
7. Plastelina zestaw – 60 zest.
8. Farby do malowania palcami – 60 zest.
9. Fartuszki z rękawami ochronnymi – 90 szt.
10. Farby plakatowe – 60 zest.
11. Pędzelki – 60 zest.
12. Nożyczki – 60 szt.
13. Blok rysunkowy – 120 szt.
14. Klej uniwersalny -120 szt.
15. Papier ksero – 50 szt.
16. Szafka z instrumentami – 2 zest.
17. Tunel dla dzieci – 2 szt.
18. Maskotki – 20 szt.
19. Grzechotki – 45 szt.
20. Zabawka na biegunach – 4 szt.
21. Zwierzątko do prowadzenia - 8 szt.
22. Lalka/bobas – 10 szt.
23. Lalka bobas z akcesoriami – 8 szt.
24. Lalka interaktywna – 6 szt.
25. Lalka szmaciana – 10 szt.
26. Domek dla lalek – 2 szt.
27. Wózek dla lalek gondola drewniana – 4 szt.
28. Wózek na zakupy – 2 szt.
29. Klocki z pojemnikiem – 6 szt.
30. Klocki drewniane zestaw min 50 szt. – 6 zest.
31. Zabawka na sznurku – 10 szt.
32. Kuchnia zabawkowa – 1 szt.
33. Zabawka stragan – 1 szt.
34. Samochód wywrotka – 4 szt.
35. Samochód strażacki - 6 szt.
36. Samochód koparka – 4 szt.
37. Samochód traktor – 4 szt.
38. Samochód jeździk – 6 szt.
39. Zabawka do prowadzenia, popychania (chodzik, jeździk manipulacyjny) – 8 szt.
40. Plastikowe zwierzęta – 4 zest.
41. Puzzle – 20 szt.
42. Pojemnik na zabawki – 10 szt.
43. Wózek dla lalek spacerówka - 4 szt.
44. Poduszka sensoryczna- zwierzątka - 6 szt.
45. Dyski gumowe z fakturą - 4 szt.(zestawy)
46. Gruszka rehabilitacyjna – 6 szt.
47. Układanka przeciwieństwa – 10 szt.
48. Kontrasty szeleścik -10 szt.
49. Sortery – 10 szt.
50. Nakładanki drewniane logiczne z uchwytem – 15 szt.
51. Labirynty manipulacyjne przestrzenne – 20 szt.
52. Wieża edukacyjna – 20 szt.
53. Pufki emocje – 2 szt. (zestawy)
54. Zabawka nakładanka drewniana na paliku – 16 szt.
55. Mata sensoryczna – 2 szt.
56. Makatka manipulacyjna różne motywy – 10 szt.
57. Kostka manipulacyjna – 8 szt.
58. Pudełko niespodzianka/zgadywanka – 2 szt.
59. Przeplatanka nawlekanka – 30 szt.
60. Pościel dla lalek – 4 szt.
61. Tablica manipulacyjna – 2 szt.
62. Chusta animacyjna – 2 szt.

CZĘŚĆ 7

Dostawa sprzętów do Sali Poznania Świata (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ)

1. Kabina lustrzana – 1 szt.
2. Imitator powiewu – 1 szt.
3. Kurtyna światłowodów – 1 szt.
4. Magiczne akwarium – 1 szt.
5. Lampa UV – 2 szt.
6. Wibropodest – 1 szt.
7. Kula lustrzana – 1 szt.
8. Lustrzane dzwonki – 2 szt.
9. Tarcze do projektora – 4 szt.
10. Tablica świetlno-dźwiękowa – 1 szt.
11. Projektor z rotorem – 1 szt.
12. Poducha z granulatu – 2 szt.
13. Łóżko z granulatem – 1 szt.
14. Kolumna wodna – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e734365b-130e-4ee0-83ec-9a548ec76df9
Biuletyn 575065-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Jastków
Regon 53523800000
Zamawiajacy adres ulica Panieńszczyzna ul. Chmielowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Jastków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 020 143
Zamawiajacy fax 815 020 144
Zamawiajacy email przetargi@jastkow.pl
Adres strony url www.jastkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.jastkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jastkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Gminie Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama”
Numer referencyjny UG.271.13.2018.CT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. CZĘŚĆ 1 Wyposażenie kuchni i dostosowanie toalet (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dostawa wyposażenia do kuchni i dostosowania toalet: 1. Dozownik mydła – 6 szt. 2. Podajnik na ręcznik – 6 szt. 3. Podajnik na papier toaletowy – 6 szt. 4. Półeczka na kubeczki – 4 szt. 5. Lodówka podblatowa – 2 szt. 6. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem – 1 szt. 7. Podgrzewacz płytowy – 2 szt. 8. Komplet sztućców – 40 kpl. 9. Naczynia porcelanowe dla dzieci – 40 kpl. 10. Wózek do przewożenia potraw – 2 szt. 11. Odkurzacz piorący – 1 szt. 12. Ścianka działowa – 2 szt. 13. Czajnik elektryczny – 1 szt. 14. Krzesło – 7 szt. 15. Kosze na śmieci – 5 szt. 16. Wózek wielofunkcyjny do sprzątania – 1 szt. 17. Zabezpieczenia kątowe – 30 m. CZĘŚĆ 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka: 1. Nocniki -15 szt. 2. Zabezpieczenia kątowe mebli – 20 kpl. 3. Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych -30 kpl. 4. Krzesełka do karmienia – 6 szt. 5. Podkłady pod prześcieradło -30 szt. 6. Prześcieradło z gumką – 60 szt. 7. Pościel (kołdra, poduszka) -30 szt. 8. Pojemnik na pieluchy -5 szt. 9. Tablica korkowa- 4 szt. 10. Tablica korkowa – 2 szt. 11. Tablica magnetyczna – 2 szt. 12. Śliniaki – 90 szt. 13. Kojec 1 szt. 14. Materace – 30 szt. 15. Pościel – poszwa 60 szt. 16. Koc niemowlęcy - 30 szt. 17. Materac składany – 4 szt. 18. Materac składany z motywem zwierząt – 4 szt. 19. Materac narożny – 2 szt. 20. Płotek przenośny z PCV – 1 szt. 21. Kojec piankowy kwiat – 2 szt. 22. Bezpieczne lustro – 2 szt. 23. Zestaw siedzisk szatniowych – 2 zest. CZĘŚĆ 3 Dostawa mebli (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dostawa mebli: 1. Szafa dwurzędowa do szatni – 4 szt. 2. Zestaw mebli – 2 zest. 3. Szafka na nocniki – 2 szt. 4. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt. 5. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt. 6. Szafa na pościel – 2 szt. 7. Regał wysoki z szafką – 1 szt. 8. Szafa ubraniowa – 2 szt. 9. Regał z szafką – 3 szt. 10. Stół – 1 szt. 11. Stół 70x80 – 1 szt. 12. Stół 70x80 - 1 szt. 13. Krzesełko drewniane – 30 szt. 14. Stoliki – 6 szt. 15. Kącik na książki – 6 szt. 16. Łóżka niemowlęce – 15 szt. 17. Szafka z plastikowymi pojemnikami – 2 szt. 18. Leżaki – 15 szt. 19. Półka na pieluszki nad przewijak – 5 szt. 20. Przewijak z materacem – 4 szt. 21. Przewijak z materacem – 1 szt. 22. Kanapa piankowa – 1 szt. 23. Kanapa piankowa – 1 szt. 24. Krzesła dla opiekuna – 1 szt. 25. Krzesła dla opiekuna – 1 szt. 26. Biurko dla opiekuna – 2 szt. 27. Szafa metalowa – 1 szt. 28. Regał magazynowy – 2 szt. 29. Szafa na środki czystości – 1 szt. 30. Szafka metalowa na dokumenty – 1 szt. CZĘŚĆ 4 Dostawa mebli kuchennych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dostawa mebli kuchennych: 1. Szafki kuchenne – 3 szt. 2. Szafki kuchenne – 2 szt. 3. Szafki kuchenne – 3 szt. 4. Blaty kuchenne – 430 m 5. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt. 6. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt. CZĘŚĆ 5 Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) 1. Komputer przenośny – 1 szt. 2. Oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia zajęć – 1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 4. Projektor multimedialny – 1 szt. 5. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1 szt. 6. Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt. 7. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego - 4 zestawy CZĘŚĆ 6 Dostawa zabawek i materiałów dydaktycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) 1. Zabawki do piaskownicy-zestaw – 15 kpl. 2. Leżaczek bujaczek – 3 szt. 3. Piosenki dla dzieci zestaw CD – 10 szt. 4. Książki edukacyjne – 30 szt. 5. Kredki ołówkowe zestaw – 60 zest. 6. Flamastry zestaw – 60 zest. 7. Plastelina zestaw – 60 zest. 8. Farby do malowania palcami – 60 zest. 9. Fartuszki z rękawami ochronnymi – 90 szt. 10. Farby plakatowe – 60 zest. 11. Pędzelki – 60 zest. 12. Nożyczki – 60 szt. 13. Blok rysunkowy – 120 szt. 14. Klej uniwersalny -120 szt. 15. Papier ksero – 50 szt. 16. Szafka z instrumentami – 2 zest. 17. Tunel dla dzieci – 2 szt. 18. Maskotki – 20 szt. 19. Grzechotki – 45 szt. 20. Zabawka na biegunach – 4 szt. 21. Zwierzątko do prowadzenia - 8 szt. 22. Lalka/bobas – 10 szt. 23. Lalka bobas z akcesoriami – 8 szt. 24. Lalka interaktywna – 6 szt. 25. Lalka szmaciana – 10 szt. 26. Domek dla lalek – 2 szt. 27. Wózek dla lalek gondola drewniana – 4 szt. 28. Wózek na zakupy – 2 szt. 29. Klocki z pojemnikiem – 6 szt. 30. Klocki drewniane zestaw min 50 szt. – 6 zest. 31. Zabawka na sznurku – 10 szt. 32. Kuchnia zabawkowa – 1 szt. 33. Zabawka stragan – 1 szt. 34. Samochód wywrotka – 4 szt. 35. Samochód strażacki - 6 szt. 36. Samochód koparka – 4 szt. 37. Samochód traktor – 4 szt. 38. Samochód jeździk – 6 szt. 39. Zabawka do prowadzenia, popychania (chodzik, jeździk manipulacyjny) – 8 szt. 40. Plastikowe zwierzęta – 4 zest. 41. Puzzle – 20 szt. 42. Pojemnik na zabawki – 10 szt. 43. Wózek dla lalek spacerówka - 4 szt. 44. Poduszka sensoryczna- zwierzątka - 6 szt. 45. Dyski gumowe z fakturą - 4 szt.(zestawy) 46. Gruszka rehabilitacyjna – 6 szt. 47. Układanka przeciwieństwa – 10 szt. 48. Kontrasty szeleścik -10 szt. 49. Sortery – 10 szt. 50. Nakładanki drewniane logiczne z uchwytem – 15 szt. 51. Labirynty manipulacyjne przestrzenne – 20 szt. 52. Wieża edukacyjna – 20 szt. 53. Pufki emocje – 2 szt. (zestawy) 54. Zabawka nakładanka drewniana na paliku – 16 szt. 55. Mata sensoryczna – 2 szt. 56. Makatka manipulacyjna różne motywy – 10 szt. 57. Kostka manipulacyjna – 8 szt. 58. Pudełko niespodzianka/zgadywanka – 2 szt. 59. Przeplatanka nawlekanka – 30 szt. 60. Pościel dla lalek – 4 szt. 61. Tablica manipulacyjna – 2 szt. 62. Chusta animacyjna – 2 szt. CZĘŚĆ 7 Dostawa sprzętów do Sali Poznania Świata (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) 1. Kabina lustrzana – 1 szt. 2. Imitator powiewu – 1 szt. 3. Kurtyna światłowodów – 1 szt. 4. Magiczne akwarium – 1 szt. 5. Lampa UV – 2 szt. 6. Wibropodest – 1 szt. 7. Kula lustrzana – 1 szt. 8. Lustrzane dzwonki – 2 szt. 9. Tarcze do projektora – 4 szt. 10. Tablica świetlno-dźwiękowa – 1 szt. 11. Projektor z rotorem – 1 szt. 12. Poducha z granulatu – 2 szt. 13. Łóżko z granulatem – 1 szt. 14. Kolumna wodna – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na zasadach określonych we wzorze umowy. 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia: a) poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji; b) poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.; We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę str. 6 przedmiotu zamówienia bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 3) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 2. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 5.
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do kuchni i dostosowania toalet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. CZĘŚĆ 1 Wyposażenie kuchni i dostosowanie toalet (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dostawa wyposażenia do kuchni i dostosowania toalet: 1. Dozownik mydła – 6 szt. 2. Podajnik na ręcznik – 6 szt. 3. Podajnik na papier toaletowy – 6 szt. 4. Półeczka na kubeczki – 4 szt. 5. Lodówka podblatowa – 2 szt. 6. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem – 1 szt. 7. Podgrzewacz płytowy – 2 szt. 8. Komplet sztućców – 40 kpl. 9. Naczynia porcelanowe dla dzieci – 40 kpl. 10. Wózek do przewożenia potraw – 2 szt. 11. Odkurzacz piorący – 1 szt. 12. Ścianka działowa – 2 szt. 13. Czajnik elektryczny – 1 szt. 14. Krzesło – 7 szt. 15. Kosze na śmieci – 5 szt. 16. Wózek wielofunkcyjny do sprzątania – 1 szt. 17. Zabezpieczenia kątowe – 30 m.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. CZĘŚĆ 2 Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka: 1. Nocniki -15 szt. 2. Zabezpieczenia kątowe mebli – 20 kpl. 3. Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych -30 kpl. 4. Krzesełka do karmienia – 6 szt. 5. Podkłady pod prześcieradło -30 szt. 6. Prześcieradło z gumką – 60 szt. 7. Pościel (kołdra, poduszka) -30 szt. 8. Pojemnik na pieluchy -5 szt. 9. Tablica korkowa- 4 szt. 10. Tablica korkowa – 2 szt. 11. Tablica magnetyczna – 2 szt. 12. Śliniaki – 90 szt. 13. Kojec 1 szt. 14. Materace – 30 szt. 15. Pościel – poszwa 60 szt. 16. Koc niemowlęcy - 30 szt. 17. Materac składany – 4 szt. 18. Materac składany z motywem zwierząt – 4 szt. 19. Materac narożny – 2 szt. 20. Płotek przenośny z PCV – 1 szt. 21. Kojec piankowy kwiat – 2 szt. 22. Bezpieczne lustro – 2 szt. 23. Zestaw siedzisk szatniowych – 2 zest.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. Dostawa mebli (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). Dostawa mebli: 1. Szafa dwurzędowa do szatni – 4 szt. 2. Zestaw mebli – 2 zest. 3. Szafka na nocniki – 2 szt. 4. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt. 5. Szafka higieniczna/regał niski – 1 szt. 6. Szafa na pościel – 2 szt. 7. Regał wysoki z szafką – 1 szt. 8. Szafa ubraniowa – 2 szt. 9. Regał z szafką – 3 szt. 10. Stół – 1 szt. 11. Stół 70x80 – 1 szt. 12. Stół 70x80 - 1 szt. 13. Krzesełko drewniane – 30 szt. 14. Stoliki – 6 szt. 15. Kącik na książki – 6 szt. 16. Łóżka niemowlęce – 15 szt. 17. Szafka z plastikowymi pojemnikami – 2 szt. 18. Leżaki – 15 szt. 19. Półka na pieluszki nad przewijak – 5 szt. 20. Przewijak z materacem – 4 szt. 21. Przewijak z materacem – 1 szt. 22. Kanapa piankowa – 1 szt. 23. Kanapa piankowa – 1 szt. 24. Krzesła dla opiekuna – 1 szt. 25. Krzesła dla opiekuna – 1 szt. 26. Biurko dla opiekuna – 2 szt. 27. Szafa metalowa – 1 szt. 28. Regał magazynowy – 2 szt. 29. Szafa na środki czystości – 1 szt. 30. Szafka metalowa na dokumenty – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. Dostawa mebli kuchennych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). Dostawa mebli kuchennych: 1. Szafki kuchenne – 3 szt. 2. Szafki kuchenne – 2 szt. 3. Szafki kuchenne – 3 szt. 4. Blaty kuchenne – 430 m 5. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt. 6. Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i elektronicznego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). 1. Komputer przenośny – 1 szt. 2. Oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia zajęć – 1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 4. Projektor multimedialny – 1 szt. 5. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1 szt. 6. Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt. 7. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego - 4 zestawy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa zabawek i materiałów dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37529000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. Dostawa zabawek i materiałów dydaktycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). 1. Zabawki do piaskownicy-zestaw – 15 kpl. 2. Leżaczek bujaczek – 3 szt. 3. Piosenki dla dzieci zestaw CD – 10 szt. 4. Książki edukacyjne – 30 szt. 5. Kredki ołówkowe zestaw – 60 zest. 6. Flamastry zestaw – 60 zest. 7. Plastelina zestaw – 60 zest. 8. Farby do malowania palcami – 60 zest. 9. Fartuszki z rękawami ochronnymi – 90 szt. 10. Farby plakatowe – 60 zest. 11. Pędzelki – 60 zest. 12. Nożyczki – 60 szt. 13. Blok rysunkowy – 120 szt. 14. Klej uniwersalny -120 szt. 15. Papier ksero – 50 szt. 16. Szafka z instrumentami – 2 zest. 17. Tunel dla dzieci – 2 szt. 18. Maskotki – 20 szt. 19. Grzechotki – 45 szt. 20. Zabawka na biegunach – 4 szt. 21. Zwierzątko do prowadzenia - 8 szt. 22. Lalka/bobas – 10 szt. 23. Lalka bobas z akcesoriami – 8 szt. 24. Lalka interaktywna – 6 szt. 25. Lalka szmaciana – 10 szt. 26. Domek dla lalek – 2 szt. 27. Wózek dla lalek gondola drewniana – 4 szt. 28. Wózek na zakupy – 2 szt. 29. Klocki z pojemnikiem – 6 szt. 30. Klocki drewniane zestaw min 50 szt. – 6 zest. 31. Zabawka na sznurku – 10 szt. 32. Kuchnia zabawkowa – 1 szt. 33. Zabawka stragan – 1 szt. 34. Samochód wywrotka – 4 szt. 35. Samochód strażacki - 6 szt. 36. Samochód koparka – 4 szt. 37. Samochód traktor – 4 szt. 38. Samochód jeździk – 6 szt. 39. Zabawka do prowadzenia, popychania (chodzik, jeździk manipulacyjny) – 8 szt. 40. Plastikowe zwierzęta – 4 zest. 41. Puzzle – 20 szt. 42. Pojemnik na zabawki – 10 szt. 43. Wózek dla lalek spacerówka - 4 szt. 44. Poduszka sensoryczna- zwierzątka - 6 szt. 45. Dyski gumowe z fakturą - 4 szt.(zestawy) 46. Gruszka rehabilitacyjna – 6 szt. 47. Układanka przeciwieństwa – 10 szt. 48. Kontrasty szeleścik -10 szt. 49. Sortery – 10 szt. 50. Nakładanki drewniane logiczne z uchwytem – 15 szt. 51. Labirynty manipulacyjne przestrzenne – 20 szt. 52. Wieża edukacyjna – 20 szt. 53. Pufki emocje – 2 szt. (zestawy) 54. Zabawka nakładanka drewniana na paliku – 16 szt. 55. Mata sensoryczna – 2 szt. 56. Makatka manipulacyjna różne motywy – 10 szt. 57. Kostka manipulacyjna – 8 szt. 58. Pudełko niespodzianka/zgadywanka – 2 szt. 59. Przeplatanka nawlekanka – 30 szt. 60. Pościel dla lalek – 4 szt. 61. Tablica manipulacyjna – 2 szt. 62. Chusta animacyjna – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętów do Sali Poznania Świata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka „Akademia Malucha” z siedzibą w Panieńszczyźnie przy ul. Szkolnej 3, 21-002 Jastków w ramach projektu „Radosny maluch – Aktywna mama” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 9.4. „Godzenie życia zawodowego i prywatnego”. Dostawa sprzętów do Sali Poznania Świata (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ). 1. Kabina lustrzana – 1 szt. 2. Imitator powiewu – 1 szt. 3. Kurtyna światłowodów – 1 szt. 4. Magiczne akwarium – 1 szt. 5. Lampa UV – 2 szt. 6. Wibropodest – 1 szt. 7. Kula lustrzana – 1 szt. 8. Lustrzane dzwonki – 2 szt. 9. Tarcze do projektora – 4 szt. 10. Tablica świetlno-dźwiękowa – 1 szt. 11. Projektor z rotorem – 1 szt. 12. Poducha z granulatu – 2 szt. 13. Łóżko z granulatem – 1 szt. 14. Kolumna wodna – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)