GuidZP400 |
1b710fe8-a4a9-4c2e-8346-286aa35fa3a4
|
Biuletyn |
574942-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
http://bip.psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.psychiatria.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.psychiatria.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ul. Gliwicka 33, 44 201 Rybnik, budynek Administracji, Biuro Pracownika ds. zamówień publicznych II piętro, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków dezynfekcyjnych, pasków do glukometru iXell, papierów do EEG, EKG oraz ssaków i akcesoriów dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (powtórka)
|
Numer referencyjny |
DZp.380.3.16.2018.LAp.215,132.P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, pasków do glukometru iXell, papierów
do EEG, EKG oraz ssaków i akcesoriów dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i
Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (pakiety)
szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne
pozycje asortymentowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy
zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego
w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi
mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania
równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia
wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, w zależności które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.
VIII.3.2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ):
- PN-EN 12 791 lub równoważna, PN-EN 1500 lub równoważna - bakteriobójcze do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk (Faza 2 etap 2) - dotyczy Pakietu 1;
2) dokumenty dopuszczające zaoferowany asortyment według poniższych wymagań [w zależności od tego, jak zakwalifikowana jest dana pozycja Formularza asortymentowo - cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ)] - dotyczy Pakietu 1:
a) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje preparat zakwalifikowany jako wyrób medyczny - dopuszczenie wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych;
b) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt biobójczy - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych;
3) raporty badań (w języku polskim) wykonane w jednostkach notyfikowanych potwierdzające ocenę skuteczności biobójczej preparatów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą [dotyczy Pakietu 1 (pozycje: 1, 2 i 3)];
4) aktualne ulotki oferowanych preparatów zawierające dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, przeznaczenia, obszaru zastosowania, spektrum bójczego i czasu ekspozycji,
z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą [dotyczy Pakietu 1 (pozycje: 1, 2, 3 i 4)];
5) karty charakterystyki oferowanych produktów zgodnych z obowiązującymi aktualnie przepisami na potwierdzenie szkodliwości preparatu, warunków przechowywania, środków ochrony indywidualnej, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą [dotyczy Pakietu 1 (pozycje: 1, 2 i 3)].
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru
stanowiącego Załączniki nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo
opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo
i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com;
3) administrator będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Wykonawcy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Wykonawca ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że:
1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, wynikającego z Ustawy KC;
2) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy - konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe Wykonawcy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12
miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z
Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, w zależności
które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Paski do glukometru iXell
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12
miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z
Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, w zależności
które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Papiery do EEG, EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12
miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z
Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, w zależności
które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ssaki i akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12
miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z
Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, w zależności
które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |