Świadczenie czteroletniej usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP)

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574449-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonanie świadczenie czteroletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP).

W załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiający użył znaku towarowego „Microsoft Word”. Wynika to z faktu, iż na wszystkich stacjach roboczych Zamawiającego jest zainstalowany
i użytkowany przedmiotowy edytor tekstu. Zamawiający dopuszcza jednak aby system informacji prawnej współpracował z innym niż ww. edytorem tekstu. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany w ramach wdrożenia system informacji prawnej do dostarczenia i zainstalowania we własnym zakresie oraz na własny koszt nowego edytora tekstu na 1.500 stacjach roboczych Zamawiającego, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie jego obsługi.
Stroną umowy będzie Miasto Poznań (miasto na prawach powiatu), które działa przez swoje jednostki organizacyjne. Jeżeli więc Miasto dokonuje zakupu rzeczy lub usług na swoją rzecz, to dotyczą one wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta, które nie posiadają osobowości prawnej. W związku z powyższym z systemu informacji prawnej będzie mogła korzystać każda jednostka organizacyjna Miasta, która nie posiada odrębnej osobowości prawnej.
Szczegółowy opis zakresu wymagań i sposób realizacji zamówienia określa
załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami:
Opis wymagań dla systemu informacji prawnej (załącznik nr 1 do umowy)
Procedura odbioru Systemu (załącznik nr 2 do umowy)
Wytyczne dla szkoleń (załącznik nr 4 do umowy)
Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Poznań – miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. Pod następującymi warunkami:
W przypadku powierzenia wykonania zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązuje się do koordynacji prac wykonanych przez te podmioty i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte ich wykonanie, jak również za dokonanie rozliczenia z tymi podmiotami oraz odpowiada za jakość i terminowość prac przez nich wykonanych, tak jak za działania własne.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania swoich podwykonawców, tak jak gdyby były to działania, uchybienia lub zaniedbania samego Wykonawcy.
Niewykonanie jakiejkolwiek części umowy przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z jego zobowiązań wynikających z Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 41c5a897-f514-4153-badb-890273d645c7
Biuletyn 574449-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url https://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie czteroletniej usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP)
Numer referencyjny ZOU-XII.271.92.2018.JW
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Wykonanie świadczenie czteroletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP). W załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiający użył znaku towarowego „Microsoft Word”. Wynika to z faktu, iż na wszystkich stacjach roboczych Zamawiającego jest zainstalowany i użytkowany przedmiotowy edytor tekstu. Zamawiający dopuszcza jednak aby system informacji prawnej współpracował z innym niż ww. edytorem tekstu. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany w ramach wdrożenia system informacji prawnej do dostarczenia i zainstalowania we własnym zakresie oraz na własny koszt nowego edytora tekstu na 1.500 stacjach roboczych Zamawiającego, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie jego obsługi. Stroną umowy będzie Miasto Poznań (miasto na prawach powiatu), które działa przez swoje jednostki organizacyjne. Jeżeli więc Miasto dokonuje zakupu rzeczy lub usług na swoją rzecz, to dotyczą one wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta, które nie posiadają osobowości prawnej. W związku z powyższym z systemu informacji prawnej będzie mogła korzystać każda jednostka organizacyjna Miasta, która nie posiada odrębnej osobowości prawnej. Szczegółowy opis zakresu wymagań i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami: Opis wymagań dla systemu informacji prawnej (załącznik nr 1 do umowy) Procedura odbioru Systemu (załącznik nr 2 do umowy) Wytyczne dla szkoleń (załącznik nr 4 do umowy) Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Poznań – miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. Pod następującymi warunkami: W przypadku powierzenia wykonania zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązuje się do koordynacji prac wykonanych przez te podmioty i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte ich wykonanie, jak również za dokonanie rozliczenia z tymi podmiotami oraz odpowiada za jakość i terminowość prac przez nich wykonanych, tak jak za działania własne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania swoich podwykonawców, tak jak gdyby były to działania, uchybienia lub zaniedbania samego Wykonawcy. Niewykonanie jakiejkolwiek części umowy przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z jego zobowiązań wynikających z Umowy.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow 48 miesięcy od daty odbioru wdrożenia usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył należycie minimum 1 usługę dla jednostki sektora finansów publicznych rocznego dostępu do Systemu Informacji Prawnej aktualizowanego w trybie codziennym oraz w wersji sieciowej i bez limitu użytkowników.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie V.1.2, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ) i podać nazwy (firmy) podwykonawców w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 14 000,00 zł. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty , przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 10 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria SIP posiada możliwość zadawania pytań do ekspertów
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria SIP posiada tytuły jednostek redakcyjnych aktów prawnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria SIP umożliwia grupowanie orzecznictwa w linie orzecznicze
Znaczenie 10,00
  
Kryteria SIP zawiera rozszerzony i usystematyzowany zakres piśmiennictwa oraz orzecznictwa
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)