GuidZP400 |
571d3622-d788-481f-8013-7559f3e48b98
|
Biuletyn |
574621-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Brzesku
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Głowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
starosta.kbr@powiatypolskie.pl
|
Adres strony url |
http://powiatbrzeski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Oś Priorytetowa „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatbrzeski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatbrzeski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Bartosza Głowackiego 51
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa Węzła Katastralnego Powiatu Brzeskiego oraz utworzenie nowych aplikacji udostępniających usługi o wysokim poziomie dojrzałości w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Brzeskiego”.
|
Numer referencyjny |
GK-II.661.5.2015.EW
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Rozbudowa Węzła Powiatowego (katastralnego) Krajowej Infrastruktury Danych Przestrzennych w celu wdrożenia następujących e-usług o wysokim poziomie dojrzałości:
1 E-usługa "Sklep geodezyjny on-line", związana z procesem udostępniania materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu w ewidencji gruntów i budynków.
2 E-usługa "Obsługa inwestorów i projektantów"
3 E-usługa "Nieodpłatne pozyskiwanie danych zgromadzonych w rejestrach publicznych"
4 E-usługa "Obsługa geodetów"
5 E-usługa "Obsługa komorników sądowych"
6 E-usługa "Obsługa rzeczoznawców majątkowych"
Powyższe e-usługi zostaną zintegrowane z ePUAP i systemem płatności elektronicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
116000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
4
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w postaci doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej dwóch usług polegających na utworzeniu lub rozbudowie Geoportalu o co najmniej dwie poniżej wymienione usługi:
a) usługa udostępniania mapy zasadniczej lub mapy ewidencji gruntów i budynków;
b) usługa związana z płatnością elektroniczną;
c) obsługa rzeczoznawców;
d) obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych lub kartograficznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy z zastrzeżeniem punktu 5.25 SIWZ;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
- oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
- oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
- oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 6.2 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiace złotych 00/100).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
- w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ – nr rachunku 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego);
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014 roku poz. oraz z 2015, poz. 978 i 1240)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|