Dostawa wyposażenia i stołów do pracowni w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Powiat Puławski
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566537-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i stołów do pracowni w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”

Dostawa stołów i wyposażenia wraz z ich montażem (podłączeniem):
1. Stoły laboratoryjne wraz z krzesłami – poz. 112- 2 szt.
2. Dygestorium – poz. 94- 8 szt.
Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Technicznych w Puławach, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Numer pozycji (np. poz.112) podany jest w celu właściwej identyfikacji przez Wykonawcę pozycji w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( zał. Nr 1 do SIWZ).

Warunki ogólne wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017 lub 2018), nieużywany (w tym nieinstalowany wcześniej), wolny od wad materiałowych i prawnych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie (szkoły zawodowe) oraz charakter (np. w pełni funkcjonalny sprzęt i wyposażenie dostarczone w oryginalnych opakowaniach z kompletnymi akcesoriami umożliwiającymi jego całościowe, poprawne działanie i wykorzystanie przez użytkowników w szkołach zawodowych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c52ac102-4740-4f7b-8fa5-b07f305d1aea
Biuletyn 566537-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Puławski
Zamawiajacy adres ulica Aleja Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 886 11 36
Zamawiajacy email inwestycje@pulawy.powiat.pl
Adres strony url www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach wniosku o dofinansowanie projektu: „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”. Numer wniosku o dofinansowanie projektu RPLU.13.06.00-06-0006/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i stołów do pracowni w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Numer referencyjny RI.272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i stołów do pracowni w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim” Dostawa stołów i wyposażenia wraz z ich montażem (podłączeniem): 1. Stoły laboratoryjne wraz z krzesłami – poz. 112- 2 szt. 2. Dygestorium – poz. 94- 8 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Technicznych w Puławach, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. UWAGA: Numer pozycji (np. poz.112) podany jest w celu właściwej identyfikacji przez Wykonawcę pozycji w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( zał. Nr 1 do SIWZ). Warunki ogólne wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017 lub 2018), nieużywany (w tym nieinstalowany wcześniej), wolny od wad materiałowych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie (szkoły zawodowe) oraz charakter (np. w pełni funkcjonalny sprzęt i wyposażenie dostarczone w oryginalnych opakowaniach z kompletnymi akcesoriami umożliwiającymi jego całościowe, poprawne działanie i wykorzystanie przez użytkowników w szkołach zawodowych).
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego o Załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: dotyczy sekcji III.3) przedmiotowego ogłoszenia- Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu; - pojawienie się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3) dla pozostałych zmian: - w przypadku zmiany przepisów prawa (wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian; 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający (osoba upoważniona zgodnie z umową) może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej. 4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)