GuidZP400 |
4dfb2154-bcf2-42ca-996b-d94a27a7b8c9
|
Biuletyn |
574597-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.onkol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Swiętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Arwińskiego 3C, budynek administracyji/pok.212-sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
AZP 241-84/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawcy:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
- Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać min. dwie zrealizowane dostawy wraz z wdrożeniem urządzeń aktywnych każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto. (Pakiet nr 5) - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia - (Pakiet nr 5) wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 :
• Inżynier ds. urządzeń sieciowych – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat na poziomie profesjonalisty wydany przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych,
• posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania sieci komputerowych w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 100.000 PLN brutto każdy.
• Ekspert ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat CISSP lub CISA lub równoważny.
• posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów bezpieczeństwa IT w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 50.000 PLN brutto każdy.
• Inżynier ds. urządzeń sieciowych Cisco – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat CCNP (Cisco Certified Network Professional) lub wyższy.
Zamawiający dopuszcza posiadane przez jedną osobę więcej niż 1 z w/w certyfikatów, przy czym zespół Wykonawcy nie może być mniejszy niż 2 osoby.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy: zdolności technicznej i zawodowej.
a) Wykonawcy:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
- Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać min. dwie zrealizowane dostawy wraz z wdrożeniem urządzeń aktywnych każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto. – (Pakiet nr 5) wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden
z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia - (Pakiet nr 5) wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9:
• Inżynier ds. urządzeń sieciowych – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat na poziomie profesjonalisty wydany przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych,
• posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania sieci komputerowych w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 100.000 PLN brutto każdy.
• Ekspert ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat CISSP lub CISA lub równoważny.
• posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów bezpieczeństwa IT w co najmniej dwóch (2) w pełni zakończonych projektach, o wartości minimum 50.000 PLN brutto każdy.
• Inżynier ds. urządzeń sieciowych Cisco – co najmniej dwie (2) osoby – spełniające wszystkie poniższe wymagania:
• biegle posługuje się językiem polskim,
• posiada certyfikat CCNP (Cisco Certified Network Professional) lub wyższy.
Zamawiający dopuszcza posiadane przez jedną osobę więcej niż 1 z w/w certyfikatów, przy czym zespół Wykonawcy nie może być mniejszy niż 2 osoby
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Odpowiednie oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej – dotyczy Pakietu nr 5.
2. Odpowiednie oświadczenia Wykonawcy, dotyczące gwarancji dostarczonego sprzętu w okresie wymaganym w SIWZ – dotyczy Pakietu nr 5.
3. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1,2 .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta – Załącznik nr 1
2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - Załącznik nr 12 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 5).
5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
6. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2-3 do SIWZ /Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Pakiet nr 1-4
a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
Pakiet nr 5
a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
g) zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych w zakresie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto;
h) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej, - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
i) Zmiany osób: odpowiedzialnych za realizację umowy, przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
j) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
- Pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy.
- Pojawienie się nowszej, korzystniejszej dla realizacji przedmiotu zamówienia, technologii wykonania przedmiotu umowy.
- Zmiany w wymaganych parametrach sprzętu komputerowego w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi.
|
IV 4 4 data |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
- nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) - 20 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Laptop uzywany, poleasingowy - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Monitor fabrycznie nowy - 24 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Pakiet biurowy - 11 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Przełaczniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracja - 5 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją oraz zakup sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania biurowego dla Działu Informatyki Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do :
Pakietu nr 1- Komputer używany, poleasingowy (jednostka centralna) – 20 szt.
Pakietu nr 2 - Laptop używany, poleasingowy – 2 szt.
Pakietu nr 3 - Monitor fabrycznie nowy – 24 szt.
Pakietu nr 4 - Pakiet biurowy – 11 szt.
Pakietu nr 5 - Przełączniki sieciowe wraz z montażem, instalacją i konfiguracją – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.
|
| |