Wykonanie i dostawa 4 tablic informacyjnych zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020 w zakresie informacji i promocji

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-07-06 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
Miejscowość Wołomin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574636-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 4 tablic informacyjnych zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020 w zakresie informacji i promocji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e50b0e73-d9d8-4c02-a442-9fd6634dc303
Biuletyn 574636-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
Regon 1728233000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Graniczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wołomin
Zamawiajacy kod pocztowy 05200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 762 121
Zamawiajacy fax 227 763 358
Zamawiajacy email e.placzek@pwik.wolomin.pl
Adres strony url www.pwik.wolomin.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn."Budowa i modernizacja urządzeń wod- kan w Gminie Wołomin", zrealizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,Priorytet II "Ochrona Środowiska ,w tym adaptacja do zmian klimatu,Działanie 2.3 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach.Więcej informacji o Programie Operacyjnym pod adresem www.pois.gov.pl
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ul.Graniczna 1,05-200 Wołomin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwik.wolomin.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna,ul.Graniczna 1,05-200 Wołomin
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa 4 tablic informacyjnych zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020 w zakresie informacji i promocji
Numer referencyjny DI/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 4 tablic informacyjnych zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2014-2020 w zakresie informacji i promocji
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Oświadczenie Oferenta lub dokument potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) – załącznik nr 2,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz co najmniej 3 zrealizowanych zamówień odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie – załącznik nr 11,
Inne dokumenty niewymienione O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferent ubiegający się o zamówienie musi spełnić ww. warunki i wymagania, w celu ich potwierdzenia winien dołączyć do oferty (formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Oferenta) nw. dokumenty w następującej kolejności: a) Formularz oferty (wzór formularza oferty: dodatek nr 2 do SIWZ) – załącznik nr 1, b) Oświadczenie Oferenta lub dokument potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) – załącznik nr 2, c) Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie lub oświadczenie, że podmiot występuje samodzielnie - załącznik nr 3, d) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu Oferenta z uiszczaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - załącznik nr 4, e) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu oferenta z uiszczaniem opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, f) Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia i nie wnosi do tych dokumentów zastrzeżeń, oraz uzyskał konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty (wzór oświadczenia: dodatek nr 3 do SIWZ) – załącznik nr 6, g) Oświadczenie Oferenta o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia: dodatek nr 4 do SIWZ) – załącznik nr 7, h) Podpisaną ostatnią stronę Umowy i parafowane wszystkie jej pozostałe strony (wzór Umowy: dodatek nr 5 do SIWZ) – załącznik nr 8, i) Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż upoważnione do reprezentacji firmy w jej dokumentach (rejestrze lub ewidencji) (wzór upoważnienia: dodatek nr 6 do SIWZ) – załącznik nr 9, j) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (dodatek nr 7 do SIWZ)– załącznik nr 10, k) Wykaz co najmniej 3 zrealizowanych zamówień odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie – załącznik nr 11, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w ppkt. b, d, e, – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów (wskazanych w ppkt. b, d, e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia z ppkt. b, d, e stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu przedmiotu Umowy, b) zmiany producenta materiałów, urządzeń lub wyposażenia przedmiotu Umowy, c) zmiany terminów określonych w § 2 Umowy, d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) zmiany obowiązujących przepisów, 2) podniesienie wydajności przedmiotu Umowy lub jego elementów, 3) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac powstałe w wyniku: a) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy, c) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, W takiej sytuacji minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 5. Zakazuje się zmiany Umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 6. Dokonanie zmian Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 60
IV 6 6 Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Zgodnie z art. 701 § 3 K.c. Zamawiający może odwołać przetarg lub zmienić warunki przetargu – jeżeli przewidzi taką opcję w treści ogłoszenia o przetargu.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)