Dostawa środków czystości

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-27 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574493-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (pakiet I – papiery toaletowe, pakiet II – środki czystości; pakiet III – sprzęt gospodarczy). Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę na dany pakiet należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej w tym pakiecie (zadaniu).
2. Do oferty w ramach pakietu I – papiery toaletowe, należy dołączyć próbki wyszczególnionych papierów toaletowych. Dopuszcza się dołączenie próbki niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja. Nie dopuszcza się dołączenie próbki o innych parametrach niż wskazane.
3. W zadaniach – w pozycjach asortymentowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2, przy których opisie Zamawiający wskazał nazwy handlowe dopuszcza się składanie ofert równoważnych, z tym, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami jak wskazane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4. W przypadku oferowania produktu równoważnego do wskazanego, do oferty należy dołączyć 1 egz. wzoru (próbki) w celu umożliwienia przeprowadzenia oceny jakościowej (dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent).
5. W przypadku oferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego dołączenie do oferty wzoru nie jest konieczne. Zamawiający zna jakość tych produktów i ma je w swoim posiadaniu.
6. Jeżeli Zamawiający nie wskazał żadnej nazwy handlowej towaru, Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć próbkę towaru, w celu przeprowadzenia oceny jakościowej. Dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent.
7. Oferowane produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji (tegorocznej).
8. Na oferowane produkty Wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji (termin przydatności do użycia) licząc od daty dostawy.
9. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109.
10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73d541e1-828c-4875-a38c-ac3d1d64fcb0
Biuletyn 574493-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url www.malopolska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.malopolska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.malopolska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP pok. 101B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny ZP.56.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (pakiet I – papiery toaletowe, pakiet II – środki czystości; pakiet III – sprzęt gospodarczy). Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę na dany pakiet należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej w tym pakiecie (zadaniu). 2. Do oferty w ramach pakietu I – papiery toaletowe, należy dołączyć próbki wyszczególnionych papierów toaletowych. Dopuszcza się dołączenie próbki niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja. Nie dopuszcza się dołączenie próbki o innych parametrach niż wskazane. 3. W zadaniach – w pozycjach asortymentowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2, przy których opisie Zamawiający wskazał nazwy handlowe dopuszcza się składanie ofert równoważnych, z tym, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami jak wskazane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. W przypadku oferowania produktu równoważnego do wskazanego, do oferty należy dołączyć 1 egz. wzoru (próbki) w celu umożliwienia przeprowadzenia oceny jakościowej (dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent). 5. W przypadku oferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego dołączenie do oferty wzoru nie jest konieczne. Zamawiający zna jakość tych produktów i ma je w swoim posiadaniu. 6. Jeżeli Zamawiający nie wskazał żadnej nazwy handlowej towaru, Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć próbkę towaru, w celu przeprowadzenia oceny jakościowej. Dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent. 7. Oferowane produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji (tegorocznej). 8. Na oferowane produkty Wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji (termin przydatności do użycia) licząc od daty dostawy. 9. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109. 10. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, w którym Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach, 2) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku, 3) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 4. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV 4 4 data 2018-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 (pakiet I)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet I – papiery toaletowe -przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Do oferty w ramach pakietu I – papiery toaletowe, należy dołączyć próbki wyszczególnionych papierów toaletowych. Dopuszcza się dołączenie próbki niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja. Nie dopuszcza się dołączenie próbki o innych parametrach niż wskazane. Dodatkowe informacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia znajdują się Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 (pakiet II)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet II - środki czystości - Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę na dany pakiet należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej w tym pakiecie (zadaniu). W zadaniach – w pozycjach asortymentowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2, przy których opisie Zamawiający wskazał nazwy handlowe dopuszcza się składanie ofert równoważnych, z tym, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami jak wskazane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku oferowania produktu równoważnego do wskazanego, do oferty należy dołączyć 1 egz. wzoru (próbki) w celu umożliwienia przeprowadzenia oceny jakościowej (dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent). W przypadku oferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego dołączenie do oferty wzoru nie jest konieczne. Zamawiający zna jakość tych produktów i ma je w swoim posiadaniu. Jeżeli Zamawiający nie wskazał żadnej nazwy handlowej towaru, Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć próbkę towaru, w celu przeprowadzenia oceny jakościowej. Dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 (pakiet III)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet III - sprzęt gospodarczy - Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę na dany pakiet należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej w tym pakiecie (zadaniu). W zadaniach – w pozycjach asortymentowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2, przy których opisie Zamawiający wskazał nazwy handlowe dopuszcza się składanie ofert równoważnych, z tym, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami jak wskazane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku oferowania produktu równoważnego do wskazanego, do oferty należy dołączyć 1 egz. wzoru (próbki) w celu umożliwienia przeprowadzenia oceny jakościowej (dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent). W przypadku oferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego dołączenie do oferty wzoru nie jest konieczne. Zamawiający zna jakość tych produktów i ma je w swoim posiadaniu. Jeżeli Zamawiający nie wskazał żadnej nazwy handlowej towaru, Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć próbkę towaru, w celu przeprowadzenia oceny jakościowej. Dopuszcza się dołączenie próbki o mniejszej pojemności niż wskazana, niekoniecznie w fabrycznym opakowaniu, jednakże próbka musi być dokładnie opisana – nazwa Wykonawcy i nr zadania, pozycja, a w formularzu cenowym – zał. nr 2 do SIWZ musi być podana nazwa handlowa i wskazany producent. Dodatkowe informacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia znajdują się Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)