Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Oleskiego

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Powiat Oleski
Miejscowość Olesno
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574542-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Oleskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia.
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Oleski projektu p.n.: „Elektroniczne usługi publiczne – e-administracja dla Gminy Kluczbork, Powiatu Kluczborskiego i Powiatu Oleskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 10.3 E-usługi publiczne.
Zamawiający dokona badania przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonej próbki. Zasady oraz zakres badania próbki opisano w załączniku nr 2 do SIWZ – Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82dee1b0-2116-4d64-bd58-1e0bcbc57bbc
Biuletyn 574542-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Oleski
Regon 53246335000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pieloka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Olesno
Zamawiajacy kod pocztowy 46300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 343 597 833
Zamawiajacy fax 343 597 845
Zamawiajacy email przetargi@powiatoleski.pl
Adres strony url http://powiatoleski.pl/9/strona-glowna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Oleski projektu p.n.: „Elektroniczne usługi publiczne – e-administracja dla Gminy Kluczbork, Powiatu Kluczborskiego i Powiatu Oleskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 10.3 E-usługi publiczne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatoleski.pl/2517/725/przetargi-2018.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatoleski.pl/2517/725/przetargi-2018.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z opisem: „Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Oleskiego”, z dopiskiem: Nie otwierać przed 25.06.2018 r. godz. 10:00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Oleśnie – sekretariat, ul. Pieloka 21, 46 – 300 Olesno, osobiście lub za pośrednictwem poczty na podany wyżej adres
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Oleskiego
Numer referencyjny RIZ.272.20.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Oleśnie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Oleskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Oleski projektu p.n.: „Elektroniczne usługi publiczne – e-administracja dla Gminy Kluczbork, Powiatu Kluczborskiego i Powiatu Oleskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 10.3 E-usługi publiczne. Zamawiający dokona badania przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonej próbki. Zasady oraz zakres badania próbki opisano w załączniku nr 2 do SIWZ – Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymogów dotyczących spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: 1) co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, obejmujące:  dostawę licencji i wdrożenie systemu obiegu dokumentów dla minimum 10 jednostek administracji publicznej, wykonanego w technologii webowej przy wykorzystaniu chmury obliczeniowej, wymagające integracji z systemami firm trzecich,  wykonanie, wdrożenie i uruchomienie w ramach w/w systemu min. 40 różnych formularzy obsługujących procesy w JST w formie e-usług na poziomie dojrzałości min. 4 z możliwością dokonania wszystkich czynności niezbędnych do załatwienia danej sprawy urzędowej,  szkolenie z obsługi systemów informatycznych dostarczanych i wdrażanych w ramach danego zamówienia dla minimum 100 pracowników administracji publicznej,  szkolenie w zakresie bezpieczeństwa informacji dla pracowników administracji publicznej. 2) co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, obejmujące:  dostawę licencji i wdrożenie systemu płatności elektronicznych dla minimum 10 jednostek administracji publicznej, wykonanego w technologii webowej przy wykorzystaniu chmury obliczeniowej, wymagające integracji z systemami firm trzecich,  szkolenie z obsługi systemów informatycznych dostarczanych i wdrażanych w ramach danego zamówienia dla minimum 100 pracowników administracji publicznej. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, Próbka – opisana szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ, W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wskazane w projekcie umowy
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Rozszerzenie gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Właściwości systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)