Dostawa materiałów i wyposażenia medycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574417-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I część
Dostawa wyposażenia medycznego
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
II część
Dostawa materiałów higieniczno - opatrunkowych
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 021e1900-6564-4a42-ab5d-11eb3b074209
Biuletyn 574417-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 531078000000
Zamawiajacy adres ulica ul.Słoneczna
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 428 126
Zamawiajacy fax 598 428 126
Zamawiajacy email mopr@sl.home.pl
Adres strony url http://bip.mopr.slupsk.pl/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2010 w ramach projektów: - „Dzieciom, rodzicom, seniorom – usługi społeczne dla mieszkańców Słupska” (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0019/17), - „Usługi społeczne – innowacyjne i kompleksowe wsparcie na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizowanego Miasta Słupska” (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0006/17).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mopr.slupsk.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 – 200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów i wyposażenia medycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.
Numer referencyjny MOPR.XVIII.4141.3/PZP/6/2018, MOPR.XVIII.4141.2/PZP/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I część Dostawa wyposażenia medycznego 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. II część Dostawa materiałów higieniczno - opatrunkowych 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 76698,00
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy, przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy: 1) zaistnienie możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych materiałów, jeśli nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego; wykonanie dostaw zamiennych nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, przy czym mogą one ulec zmniejszeniu; 2) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: a) gdy nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 3) zmianę wynikającą ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian tych postanowień. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w niniejszej umowie i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38256,40
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów higieniczno - opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38440,82
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)