GuidZP400 |
c4de5f73-38a0-4798-818b-25a2c60c9f6c
|
Biuletyn |
578074-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zakład Usług Komunalnych
|
Regon |
27681549000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plonów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22/I
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 291 79 22
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.mzuk.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mzuk.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzuk.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa maszyn i urządzeń komunalnych.
|
Numer referencyjny |
ZP37/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 1 pojazdy elektryczne ze skrzynią bagażową 2 sztuk
CZĘŚĆ 2 samojezdny odkurzacz o zasilaniu elektrycznym 1 sztuka
CZĘŚĆ 3 kompaktowa podciśnieniowa zamiatarka chodnikowa 1 sztuka
CZĘŚĆ 4 przyczepa rolnicza dwuosiowa 3 sztuki
CZĘŚĆ 5 zamiatarka spalinowa, prowadzona ręcznie 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 1 8 tygodni
Część 2 2 tygodnie
Część 3 2 tygodnie
Część 4 2 tygodnie
Część 5 4 tygodnie
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę w szczególności do
złożenia następujących dokumentów: specyfikacji technicznych oferowanego sprzętu i urządzeń,
zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu
parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ. Dokumenty te,
należy złożyć w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz
ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach
określonych we wzorze umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: a) w
zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa,
odnoszących się do niniejszego zamówienia; c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych
zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w
interesie publicznym; d) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez
Wykonawcę przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę
przedmiotu umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności
pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji
propozycji zmiany. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji
oraz innych warunków realizacji zamówienia; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.:
wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było
przewidzieć z pewnością w dniu zawarcia umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu
lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Przewidziane powyżej
okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś
jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności – art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2018-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
POJAZDY ELEKTRYCZNE ZE SKRZYNIĄ BAGAŻOWĄ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 1 8 tygodni
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 1 pojazdy elektryczne ze skrzynią bagażową 2 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SAMOJEZDNY ODKURZACZ O ZASILANIU ELEKTRYCZNYM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 2 2 tygodnie
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 2 samojezdny odkurzacz o zasilaniu elektrycznym 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
KOMPAKTOWA PODCIŚNIENIOWA ZAMIATARKA CHODNIKOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 3 2 tygodnie
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 3 kompaktowa podciśnieniowa zamiatarka chodnikowa 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PRZYCZEPY ROLNICZE, DWUOSIOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 4 2 tygodnie
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 4 przyczepa rolnicza dwuosiowa 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ZAMIATARKI SPALINOWE PROWADZONE RĘCZNIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD DNIA PODPISANIA UMOWY:
Część 5 4 tygodnie
przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tym postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń komunalnych:
CZĘŚĆ 5 zamiatarka spalinowa, prowadzona ręcznie 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa sprzętu obejmuje transport, rozładunek i przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi każdego rodzaju sprzętu.
Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć specyfikacje techniczne dostarczonego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne, opisane w formularzu „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego urządzenia/sprzętu”, stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. : karty gwarancyjne, dokumentację techniczno-ruchową i instrukcję obsługi oraz eksploatacji w języku polskim, wszelkie dokumenty wymagane przepisami zezwalające na użytkowanie sprzętu (certyfikaty bezpieczeństwa CE itp.) oraz katalogi części zamiennych (3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR zostanie przekazana Zamawiającemu w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. Na nośniku elektronicznym w języku polskim.
Wszelka dokumentacja powinna określać procedury obsługi wymagane dla prawidłowej i ciągłej eksploatacji urządzeń/maszyn.
|
| |