Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577432-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4196056a-a46a-4ae6-b8c3-19c3cfd369b3
Biuletyn 577432-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Regon 510022366
Zamawiajacy adres ulica Al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-228
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 (89) 5398240
Zamawiajacy fax +48 (89)5269156
Zamawiajacy email przetargi@poliklinika.net
Adres strony url www.bip.poliklinika.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.poliklinika.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny ZPZ-34/06/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów biurowych, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 12.3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 11.1. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego złoży: Próbki do oferty, poniżej wymienionego asortymentu: 1. Markery permanentne, końcówka okrągła o średnicy 1,0 mm - pakiet nr 4, poz. 1; 2. Markery permanentne, końcówka okrągła o średnicy 0,4 mm - pakiet nr 4, poz. 2; 3. Teczka sztywna "Akta osobowe" - pakiet nr 4, poz. 4; 4. Płyta CD-R 700 MB 52x – pakiet nr 4, poz. 5; 5. Płyta DVD-R 4,7 GB – pakiet nr 4, poz. 6; 6. Przekładki kartonowe do segregatora - pakiet nr 4, poz. 7; 7. Przekładki papierowe do segregatorów A4 - pakiet nr 4, poz. 8; 8. Teczka zawieszkowa – pakiet nr 4, poz. 9.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określa wzór umowy - załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – Materiały biurowe 1. Antyrama 21 x 30 – 15 szt. 2. Breloczek do kluczy – 50 szt. 3. Datownik – 33 szt. 4. Dziurkacz archiwizacyjny na 100 kartek – 2 szt. 5. Dziurkacz z antypoślizgową nakładką do 20 kartek – 30 szt. 6. Identyfikatory 90 x 55mm – 350 szt. 7. Kalkulator biurowy z 14 pozycyjnym wyświetlaczem – 1 szt. 8. Linijka z podziałką 30 cm – 16 szt. 9. Nożyczki do cięcia papieru – 38 szt. 10. Ofertówka A4 – 100 szt. 11. Okładka na dyplom A4 – 10 szt. 12. Okładka z klipem A4 – 30 szt. 13. Pinezki kolorowe (beczułki) – 200 szt. 14. Pojemnik na dokumenty A4 – 35 szt. 15. Przybornik – 4 szt. 16. Rozszywacz – 20 szt. 17. Spinacz biurowy 50 mm – 13.000 szt. 18. Spinacz biurowy 28 mm – 34.000 szt. 19. Szuflada biurowa – 55 szt. 20. Temperówka – 15 szt. 21. Zszywacz na 100 kartek – 1 szt. 22. Zszywacz min. 25 kartek – 56 szt. 23. Pędzelek artystyczny NR8 – 4 szt. 24. Okładka z klipem A4 – 5 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Materiały biurowe 1. Cienkopisy – 300 szt. 2. Długopis na sprężynie – 50 szt. 3. Długopisy – 2200 szt. 4. Flamastry – 35 szt. 5. Gumka usuwająca ołówek – 70 szt. 6. Gumki recepturki – 5 kg 7. Kalka ołówkowa A4 – 500 szt. 8. Klej biurowy w sztyfcie min. 20 g. – 50 szt. 9. Korektor myszka – 106 szt. 10. Korektor w długopisie – 5 szt. 11. Marker olejowy – 10 szt. 12. Marker suchościeralny – 25 szt. 13. Marker wodoodporny – 1000 szt. 14. Notes, karteczki samoprzylepne, 38mm x51mm, min. 100 kartek – 1000 szt. 15. Notes, karteczki samoprzylepne, 76mm x76mm, min. 100 kartek – 512 szt. 16. Taśma klejąca dwustronna – 8 szt. 17. Taśma klejąca, przezroczysta – 300 szt. 18. Taśma klejąca-pakowa – 100 szt. 19. Ołówek HB z gumką – 230 szt. 20. Tusz do stempli czarny – 116 szt. 21. Tusz do stempli czerwony – 4 szt. 22. Tusz do stempli niebieski – 36 szt. 23. Tusz do stempli zielony – 10 szt. 24. Wąsy do skoroszytu – 37.500 szt. 25. Wąsy do skoroszytu szerokie – 4.500 szt. 26. Zakreślacz fluorescencyjny – 376 szt. 27. Zeszyt 16-kartkowy A5 w kratkę, miękka okładka – 10 szt. 28. Zeszyt 32-kartkowy A5 w kratkę, miękka okładka – 10 szt. 29. Zeszyt 60-kartkowy A5 w kratkę, miękka okładka – 5 szt. 30. Zeszyt 96- kartkowy A5 w kratkę, sztywna okładka – 174 szt. 31. Zeszyt akademicki A4 w kratkę, sztywna okładka – 94 szt. 32. Zszywki 23/10 – 2.000 szt. 33. Zszywki 24/6, 26/6 – 800.000 szt. 34. Zszywki 23/6 – 5.000 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Materiały biurowe 1. Blok karteczek, biały min. 400 kartek – 86 szt. 2. Blok makulaturowy A4, 100 kartkowy – 2 szt. 3. Etykieta samoprzylepna 70 x 37mm (biała) – 24 etykiety na 1 kartce – 12.000 kartek 4. Etykieta termotransferowa 32x20 (rolka) – 45 szt. 5. Koperta 400mm x 440mm – 6750 szt. 6. Koperta bezpieczna B4 – 10 szt. 7. Koperta bezpieczna B5 – 5 szt. 8. Koperta C4 – rozkładana – 250 szt. 9. Koperta DL z okienkiem po prawej stronie – 10.000 szt. 10. Koperta samoklejąca 229mm x 324mm biała (C4) – 32.500 szt. 11. Koperta samoklejąca 114mm x 162mm biała, (C6) – 10.000 szt. 12. Koperta powlekana bąbelkowa 170x225 (C13) – 200 szt. 13. Koperta powlekana bąbelkowa 200x275 (D14) – 360 szt. 14. Koperta powlekana bąbelkowa 220x340 (16/F) – 115 szt. 15. Koperta powlekana bąbelkowa 250x350 (G17) – 170 szt. 16. Koperta powlekana bąbelkowa 350x470 (20/K) – 90 szt. 17. Koperta samoklejąca 176mm x 250mm biała (B5) – 10.000 szt. 18. Papier komputerowy 240 1/1 (900 składek w kartonie) – 3 kartony (900 składek w kartonie) 19. Papier uniwersalny A3 do drukarek laserowych, kopiarek – 10 ryz (500 kartek w ryzie) 20. Papier uniwersalny A4 do kopiarek, drukarek laserowych oraz faksów – 5430 ryz (500 kartek w ryzie) 21. Rolka cenowa 29 x 52 – 66 szt. 22. Rolka termiczna kasowa 28/30 – 10 szt. 23. Rolka termiczna kasowa 57/14 – 2 szt. 24. Rolka termiczna kasowa 57/30 – 180 szt. 25. Taśma do metkownicy 2-rzędowa – 10 szt. 26. Taśma termotransferowa woskowa 57x74 – 30 szt. 27. Taśma 9mm/7mm. Czarny nadruk na białej taśmie, do naklejania na plastik, papier, szkło, metal, drewno – 25 szt. 28. Taśma Silver Tape szara zbrojona siatką z włóknami 48mm i 10m. – 40 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Materiały biurowe 1. Markery permanentne, końcówka okrągła o średnicy 1,0 mm – 900 szt. 2. Markery permanentne, końcówka okrągła o średnicy 0,4 mm – 660 szt. 3. Koperta CD/DVD z okienkiem – 48.500 szt. 4. Teczka sztywna „Akta osobowe” – 100 szt. 5. Płyta CD-R 700 MB 52x – 17.200 szt. 6. Płyta DVD-R 4,7GB – 35.100 szt. 7. Przekładki kartonowe do segregatora 230 x 105 mm. – 500 szt. 8. Przekładki papierowe do segregatorów A4 – 5200 szt. 9. Teczka zawieszkowa – 1400 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 – Materiały biurowe 1. Klip 15mm – 24 szt. 2. Klip 19mm – 24 szt. 3. Klip 25mm – 48 szt. 4. Klip 50mm – 48 szt. 5. Klips archiwizacyjny – 3500 szt. 6. Folia bezbarwna do bindownicy A4 – 100 szt. 7. Folia chromolux do bindownicy A4 – 100 szt. 8. Folia do laminowania A4 – 500 szt. 9. Grzbiet do bindownicy 10 mm, A4 – 100 szt. 10. Grzbiet do bindownicy 12 mm, A4 – 100 szt. 11. Grzbiet do bindownicy 19 mm, A4 – 100 szt. 12. Koszulka A4 z folii – 32.000 szt. 13. Koszulka A5 z folii – 500 szt. 14. Segregator biurowy A4. Szerokość grzbietu min 75mm. – 1400 szt. 15. Segregator biurowy A4. Szerokość grzbietu min 50mm. – 200 szt. 16. Segregator biurowy A5. Szerokość grzbietu min 75mm. – 8 szt. 17. Skoroszyt kartonowy A4 – 100 szt. 18. Skoroszyt z wąsem formatu A4 – 1300 szt. 19. Teczka A4 z rzepem tekturowa – 20 szt. 20. Teczka kartonowa A4 z gumką – 6828 szt. 21. Teczka kopertowa na zatrzask A4 plastikowa – 55 szt. 22. Teczka wiązana kartonowa A4 – 1500 szt. 23. Teczka z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem – 5 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 – Tonery i bębny Brother / Refabrykowane 1. Toner Brother TN-241BK (HL-3140CW/3150) – 4 szt. 2. Toner Brother TN-241C (HL-3140CW/3150) – 4 szt. 3. Toner Brother TN-241M (HL-3140CW/3150) – 4 szt. 4. Toner Brother TN-241Y (HL-3140CW/3150) – 4 szt. 5. Bęben Brother DR-2200 – 11 szt. 6. Bęben Brother DR-3100 – 1 szt. 7. Bęben Brother DR-3200 – 1 szt. 8. Bęben Brother DR-320CL (CMYK) – 1 szt. 9. Bęben Brother DR-3300 – 2 szt. 10. Toner Brother TN-2210 – 44 szt. 11. Toner Brother TN-3130 – 1 szt. 12. Toner Brother TN-3170 (HL5240/5250/5270) – 1 szt. 13. Toner Brother TN-325BK – 1 szt. 14. Toner Brother TN-325C – 1 szt. 15. Toner Brother TN-325M – 1 szt. 16. Toner Brother TN-325Y – 1 szt. 17. Toner Brother TN-3280 – 10 szt. 18. Toner Brother TN-3380 – 7 szt. 19. Zespół Grzewczy (Fuser) Brother MFC 8520/DCP 8250 – 1 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 7 – Tonery i bębny HP / poz.1-12, poz.42 oryginalne oraz poz.13-41 i poz.43-45 refabrykowane 1. Toner HP 5500/5550 (C9730A) Black – 5 szt. 2. Toner HP 5500/5550 (C9731A) Cyan – 5 szt. 3. Toner HP 5500/5550 (C9732A) Yellow – 5 szt. 4. Toner HP 5500/5550 (C9733A) Magenta – 5 szt. 5. Toner HP C9720A (4600/4650) BK – 2 szt. 6. Toner HP C9721A (4600/4650) C – 1 szt. 7. Toner HP C9723A (4600/4650) M – 1 szt. 8. Toner HP C9724A (4600/4650) Y – 1 szt. 9. Toner HP CE 250X BK – 1 szt. 10. Toner HP CE 251A C – 1 szt. 11. Toner HP CE 252A Y – 2 szt. 12. Toner HP CE 253A M – 2 szt. 13. Toner HP 05A (2055A) – 56 szt. 14. Toner HP 1010 (Q2612A) – 170 szt. 15. Toner HP 1100 (C4092A) – 9 szt. 16. Toner HP 1200 (C7115A) – 1 szt. 17. Toner HP 128A (CE320A) BK – 1 szt. 18. Toner HP 128A (CE321A) C – 1 szt. 19. Toner HP 128A (CE322A) Y – 1 szt. 20. Toner HP 128A (CE323A) M – 1 szt. 21. Toner HP 305A CE410A – 2 szt. 22. Toner HP 305A CE411A – 2 szt. 23. Toner HP 305A CE412A – 1 szt. 24. Toner HP 305A CE413A – 1 szt. 25. Toner HP 35A (CB435A) – 137 szt. 26. Toner HP 36A (CB436A) – 60 szt. 27. Toner HP 4200 (38A) – 2 szt. 28. Toner HP 53A (Q7553A) – 10 szt. 29. Toner HP 55A (255A) – 5 szt. 30. Toner HP 64A (CC364A) – 10 szt. 31. Toner HP 78 (CE278A) – 65 szt. 32. Toner HP 85A (CE285A) – 231 szt. 33. Toner HP CB540 (CP1215/1515) BK – 11 szt. 34. Toner HP CB541 (CP1215/1515) C – 6 szt. 35. Toner HP CB542 (CP1215/1515) Y – 5 szt. 36. Toner HP CB543 (CP1215/1515) M – 5 szt. 37. Tusz HP 15 – 1 szt. 38. Tusz HP 23 – 1 szt. 39. Tusz HP 650 black – 11 szt. 40. Tusz HP 650 tricolor – 1 szt. 41. Toner HP 83A (CF283X) – 8 szt. 42. Fuser HP CLJ CM3530/CP3525 – 1 szt. 43. Toner HP CF280X – 2 szt. 44. Tusz HP DJ 3000 301 czarny – 2 szt. 45. Tusz HP DJ 3000 301 czarny – 2 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 – Tonery i bębny Kyocera / Refabrykowane 1. Bęben Kyocera DK-150 – 2 szt. 2. Bęben Kyocera DK-170 – 12 szt. 3. Toner Kyocera TK-110 – 2 szt. 4. Toner Kyocera TK-130 – 42 szt. 5. Toner Kyocera TK-1140 – 182 szt. 6. Toner Kyocera TK-150BK – 10 szt. 7. Toner Kyocera TK-18 – 2 szt. 8. Toner Kyocera TK-1170 – 25 szt. 9. Toner Kyocera TK-1150 – 35 szt. 10. Developer Kyocera DV-1140 – 3 szt. 11. Fuser Kyocera FK-130 – 3 szt. 12. Fuser Kyocera FK-170 – 2 szt. 13. Toner Kyocera TK-140 – 1 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 – Tonery i bębny OKI / Refabrykowane 1. Bęben OKI 43979002 (B410/B430/B440/MB470) – 2 szt. 2. Bęben OKI 44574302 (B411/B431) – 3 szt. 3. Toner OKI B430/B440 – 5 szt. 4. Toner OKI B431/491 – 4 szt. 5. Toner OKI B412/MB472 (45807106) – 8 szt. 6. Toner OKI 8600 BK (43487712) – 2 szt. 7. Toner OKI 8600 C (43487711) – 1 szt. 8. Toner OKI 8600 M (43487710) – 1 szt. 9. Toner OKI 8600 Y (43487709) – 1 szt. 10. Bęben OKI 8600 BK (43449016) – 3 szt. 11. Bęben OKI 8600 C (43449015) – 1 szt. 12. Bęben OKI 8600 M (43449014) – 1 szt. 13. Bęben OKI 8600 Y (43449013) – 1 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 10 – Pozostałe tusze, tonery i filmy / poz.1-13, poz.15, poz.22-23 refabrykowane oraz poz.14, poz.16-21 oryginalne 1. Toner Canon C-EXV33 – 6 szt. 2. Toner Canon T – 1 szt. 3. Tusz Canon 510 – 2 szt. 4. Tusz Canon 511 – 2 szt. 5. Bęben Panasonic KX-FA 86E – 1 szt. 6. Bęben Panasonic KX-FA84 – 1 szt. 7. Film Panasonic KX-FA 52 – 7 szt. 8. Toner Panasonic KX-FA83 – 8 szt. 9. Bęben Xerox 101R00435 (5222/5225) – 2 szt. 10. Toner Xerox 5225/5230 – 2 szt. 11. Toner Xerox Phaser 3250 – 6 szt. 12. Toner Xerox Phaser 3600 – 4 szt. 13. Film Panasonic KX-FA 57 – 1 szt. 14. Kaseta Epson ERC-09B – 2 szt. 15. Samsung MLT-D305L – 3 szt. 16. Epson PJIC1-C tusz cyan – 3 szt. 17. Epson PJIC2-LC tusz light cyan – 3 szt. 18. Epson PJIC3-LM tusz light magenta – 3 szt. 19. Epson PJIC4-M tusz magenta – 3 szt. 20. Epson PJIC5-Y tusz żółty – 3 szt. 21. Epson PJIC6-K tusz czarny – 3 szt. 22. TonerXerox B400/B405 – 1 szt. 23. Toner Konica Minolta agePro 1350n – 2 szt. Bardziej szczegółowy opis znajduje się w SIWZ w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11 – Tusze do robota Rimage / Oryginał 1. Tusz Rimage czarny 480i,360i,2000i – 6 szt. 2. Tusz Rimage tri-color 480i,360i,2000i – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 12 – Kody kreskowe 1. Kody kreskowe (pojedyncze kody) Bloczki 6 40x20 białe POLOL pakowane po 100 – 200 bloków- gumka (numeracja podawana przy każdym zamówieniu) – 140.000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 13 – Opaski termiczne 1. Opaski termiczne – Etykiety Scanband (opakowanie 500 sztuk) – 22 op. 2. Etykiety termiczne Zebra 25x279. Opaski na rękę Zebra - Z-Band Direct dla dorosłych. Opaski termiczne wykonane z polipropylenu, z trwałym zamknięciem (opakowanie 200 sztuk) – 88 op.
  

Criterion

Kryteria Termin rozstrzygnięcia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)