Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby imprez sportowych i wydarzeń o charakterze sportowym, organizowanych w Centrum Turystyczno – Sportowym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest a)Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z elementów metalowych, w kolorze domunującym – złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej, b) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z tworzywa sztucznego, w kolorze domunującym złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej, c) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką medale w kolorze dominującym - brąz. Po stronie rewersu umieszczona będzie treść podana przez Zamawiającego, a po stronie awersu należy umieścić emblematy dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, koszykówka, rugby, siatkówka, pływanie, lekka atletyka. Awers i rewers swoją średnicą powinny być dopasowane do średnicy medalu, wykorzystując jego wzór i nie pozostawiając zbędnego miejsca, d) Dostarczyć statuetki dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, sporty walki, taniec, siatkówka, koszykówka, pływanie, itp., składających się z podstawy, figurki prezentującej dyscyplinę sportową oraz tabliczki grawerowanej, wykonane z tworzywa innego niż plastik. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia oraz w ramach ogólnej ilości asortymentu zmiany ilości zamawianych artykułów ( np. zwiększenia ilości pucharów i zmniejszenia ilości statuetek). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu towaru dostarczanego do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wizualizację oferowanych pucharów, medali, statuetek. |
GuidZP400 |
0a395186-b99f-4f8c-af61-2b30f696b347
|
Biuletyn |
578026-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
|
Regon |
2069886400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy fax |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy email |
biuro@agua-zdroj.pl
|
Adres strony url |
www.aqua-zdroj.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aqua-zdroj.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. 58 - 304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych organizowanych przez Centrum Turystyczno – Sportowe AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby imprez sportowych i wydarzeń o charakterze sportowym, organizowanych w Centrum Turystyczno – Sportowym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest a)Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z elementów metalowych, w kolorze domunującym – złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej, b) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z tworzywa sztucznego, w kolorze domunującym złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej, c) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką medale w kolorze dominującym - brąz. Po stronie rewersu umieszczona będzie treść podana przez Zamawiającego, a po stronie awersu należy umieścić emblematy dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, koszykówka, rugby, siatkówka, pływanie, lekka atletyka. Awers i rewers swoją średnicą powinny być dopasowane do średnicy medalu, wykorzystując jego wzór i nie pozostawiając zbędnego miejsca, d) Dostarczyć statuetki dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, sporty walki, taniec, siatkówka, koszykówka, pływanie, itp., składających się z podstawy, figurki prezentującej dyscyplinę sportową oraz tabliczki grawerowanej, wykonane z tworzywa innego niż plastik. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia oraz w ramach ogólnej ilości asortymentu zmiany ilości zamawianych artykułów ( np. zwiększenia ilości pucharów i zmniejszenia ilości statuetek). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu towaru dostarczanego do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wizualizację oferowanych pucharów, medali, statuetek.
|
Cpv glowny przedmiot |
39298700-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy), 2. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie nie mniej niż trzy główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 brutto za 1 rok - każda. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości min. 100 000,00 PLN, 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, 3. Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2000,00 ( słownie: dwa tysiące 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 19/2018. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wykonawca składa wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień do niniejszej umowy przy wystąpieniu następujących warunków: Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie zmiany terminu, lecz bez zmian cen i zakresu rzeczowego e. w sytuacji zmian przepisów prawa dotyczących jakości i składu produktów oraz warunków dopuszczalności do użycia produktów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana dotyczyć będzie wówczas parametrów zamawianych produktów. Wszelkie zmiany muszą być wprowadzane z zachowaniem przepisów art. 140 ust 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|