Dostawa i wdrożenie systemu kontrolowania połączeń VPN w czasie rzeczywistym.

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577764-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu kontrolowania połączeń VPN w czasie rzeczywistym.
W ramach zamówienia wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem, w środowisku Zamawiającego.
Wykonawca przeprowadzi warsztaty z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji dostarczonego systemu dla czterech pracowników Zamawiającego.
Dostarczony system musi być objęty minimum 36-miesięczną gwarancją i asystą producenta, liczoną od dnia zakończenia wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21d1d494-4682-4e9b-9dc9-9dd30375c6f0
Biuletyn 577764-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Regon 1581798500096
Zamawiajacy adres ulica ul. Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 161
Zamawiajacy fax 914 251 096
Zamawiajacy email elzbieta.stypula-krotecka@nfz-szczecin.pl
Adres strony url www.nfz-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu kontrolowania połączeń VPN w czasie rzeczywistym.
Numer referencyjny WAG.261.2.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu kontrolowania połączeń VPN w czasie rzeczywistym. W ramach zamówienia wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem, w środowisku Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi warsztaty z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji dostarczonego systemu dla czterech pracowników Zamawiającego. Dostarczony system musi być objęty minimum 36-miesięczną gwarancją i asystą producenta, liczoną od dnia zakończenia wdrożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w zakresie: 1. zmiany ceny umowy: 1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, 2) innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym. 2. innych zmian: 1) w razie wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy, 2) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 3) zmiany podmiotu wykonawcy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)