Dostawa chemoodpornych ubrań gazoszczelnych

Data publikacji 2018-06-25
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578523-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 38 kompletów fabrycznie nowych chemoodpornych ubrań gazoszczelnych, wykorzystywanych podczas działań ratownictwa chemicznego i ekologicznego. Ubranie jednoczęściowe wykonane w formie kombinezonu, umożliwiające pracę ratownika w aparacie powietrznym nadciśnieniowym i hełmie, noszonymi pod ubraniem. Ubranie fabrycznie nowe, rok produkcji 2018.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a020246d-4eb5-4a90-9259-5b79e16df4f7
Biuletyn 578523-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
Regon 68449300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Masztalarska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61767
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 22 20 200
Zamawiajacy fax 61 22 20 500
Zamawiajacy email kwpsppoznan@psp.wlkp.pl
Adres strony url http://www.psp.wlkp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja rządowa zespolona
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.psp.wlkp.pl/?kat=20
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.psp.wlkp.pl/?kat=20
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Masztalarskiej 3 w Poznaniu (kancelaria ogólna), w terminie do dnia 11 lipca 2018 r., do godz. 10.00 i opisać zgodnie z pkt X.11 SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa chemoodpornych ubrań gazoszczelnych
Numer referencyjny WT>2370.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 38 kompletów fabrycznie nowych chemoodpornych ubrań gazoszczelnych, wykorzystywanych podczas działań ratownictwa chemicznego i ekologicznego. Ubranie jednoczęściowe wykonane w formie kombinezonu, umożliwiające pracę ratownika w aparacie powietrznym nadciśnieniowym i hełmie, noszonymi pod ubraniem. Ubranie fabrycznie nowe, rok produkcji 2018.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 57321,82
Waluta calosc EURO
Data zakonczenia 2018-10-26T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt VI.2 SIWZ; [Forma dokumentu – oświadczenie musi być złożone w oryginale, w formie pisemnej]
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego ubrania; [Forma dokumentu – dokumenty może być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem] 2) tabele odporności chemicznej dla zaoferowanego ubrania; [Forma dokumentu – dokumenty może być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem]
Inne dokumenty niewymienione 1) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Masztalarska 3 w Kancelarii KW PSP Poznań, a jego kopia załączona do oferty. 2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3) Dokument wymieniony w pkt V.3 ppkt. 1) SIWZ – jeżeli dotyczy. 4) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy. 5) Zamawiający dopuszcza/zaleca złożenie załącznika nr 8 do SIWZ tj.: oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przez Wykonawcę, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł przed upływem terminu na składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany w zakresie: 1) W przypadku zaproponowania przez WYKONAWCĘ szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych w załączniku nr 1 rozwiązań konstrukcyjnych. 2) W przypadku zmian korzystnych dla ZAMAWIAJĄCEGO dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych w załączniku nr 1 do umowy. 3) W przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa. 4) Terminu realizacji przedmiotu umowy – gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej (61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: 61 22 20 200, fax: 61 22 20 500 , e mail: kancelaria@psp.wlkp.pl);  kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu: tel.: 61 22 20 585, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę jednego samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz jednego samochodu specjalnego - numer sprawy WT.2370.XX.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Odporność na przenikanie
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Dodatkowy uchwyt
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Temperatura pracy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)