1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych do placówek oświatowych w następujących projektach:
1) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej (B) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0249/16,
2) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej (M) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0250/16,
3) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej (E) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0251/16,
4) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0252/16,
5) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R)
w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16.
2. Szczegółowy wykaz materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw określają Załączniki nr: 4.1.1-4.1.4, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6 do SIWZ.
3. Dostawy materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą,
w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, na warunkach szczegółowo określonych w Załącznikach 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6 oraz 4.1.1.-4.1.4, 4.2., 4.3., 4.4., 4.5., 4.6. do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia materiały, narzędzia i sprzęty budowlane były nowe, nieużywane (np. niepowystawowe), w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał, narzędzia i sprzęt budowlany w sytuacji, gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa, posiadał deklarację zgodności. |
GuidZP400 |
9b1f60ca-4e6f-48d6-9c6e-0f28c5d6288f
|
Biuletyn |
578099-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88,
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektów pod nazwą: 1) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej (B) w Gminie Miejskiej Kraków”, 2) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej (M) w Gminie Miejskiej Kraków”, 3) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej (E) w Gminie Miejskiej Kraków”, 4) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków”, 5) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
MCOO/ZP/CKZ/33/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych do placówek oświatowych w następujących projektach:
1) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży budowlanej (B) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0249/16,
2) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży mechanicznej (M) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0250/16,
3) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej (E) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0251/16,
4) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0252/16,
5) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R)
w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16.
2. Szczegółowy wykaz materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw określają Załączniki nr: 4.1.1-4.1.4, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6 do SIWZ.
3. Dostawy materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą,
w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, na warunkach szczegółowo określonych w Załącznikach 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6 oraz 4.1.1.-4.1.4, 4.2., 4.3., 4.4., 4.5., 4.6. do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia materiały, narzędzia i sprzęty budowlane były nowe, nieużywane (np. niepowystawowe), w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych.
5. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał, narzędzia i sprzęt budowlany w sytuacji, gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa, posiadał deklarację zgodności.
|
Cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie Sekcja II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku
podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiący załącznik
nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do
SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił
pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub
kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane
przez Wykonawcę (stanowiące Załącznik od nr: 4.1.1-4.1.4, 4.2.,4.3, 4.4, 4.5, 4.6 do SIWZ) – dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 4) Informację dot. powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wskazane w Załącznik nr 3.1. (dot. części 1), Załącznik nr 3.2. (dot. części 2), Załącznik nr 3.3 (dot. części 3), Załącznik nr 3.4 (dot. części 4), Załącznik nr 3.5 (dot. części 5), Załącznik nr 3.6 (dot. części 6) do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów, narzędzi i sprzętów budowlanych do placówek oświatowych wskazanych w Załączniku nr 4.1.1-4.1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ceramicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów ceramicznych do placówki oświatowej wskazanej w Załączniku nr 4.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętów i materiałów klimatyzacyjnych i chłodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętów i materiałów klimatyzacyjnych i chłodniczych do placówek oświatowych wskazanej w Załączniku nr 4.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa osprzętu spawalniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42662000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę osprzętu spawalniczego do placówki oświatowej wskazanej w Załączniku nr 4.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów stalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów stalowych do placówek oświatowych wskazanych w Załączniku nr 4.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa płyty wibracyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy w ramach każdej części wykonane zostaną w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę płyty wibracyjnej do placówki oświatowej wskazanej w Załączniku nr 4.6 do SIWZ.
|
| |