PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 37 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2018 R

Data publikacji 2018-06-25
Data zakończenia 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Przedszkole Nr 37
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578358-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 153000001, 155000003, 158110006, 151000009, 152200006, 156000004, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 37 w Bielsku-Białej ul. Jutrzenki 5 w roku 2018 zgodnie z załącznikiem cenowym.
2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4. W przypadku okoliczności których nie można było przewidzieć (innych niż wymienione w ust. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów spożywczych (wymienionych w załączniku cenowym), pod warunkiem, że wartość zamawianych artykułów spożywczych nie może być mniejsza niż 50% wartości umowy oraz nie większa niż wartość umowy.
5. Dostawy będą dokonywane partiami ,w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.
6. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
7. Artykuły spożywcze winny być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.).
8. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1.08.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek i wstawienia do magazynu żywnościowego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8f4a328-c588-4237-b5cb-b59ea083b543
Biuletyn 578358-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Nr 37
Regon 7234896800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jutrzenki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 816 49 37
Zamawiajacy fax 33 816 49 37
Zamawiajacy email pm37@mzo.bielsko.pl
Adres strony url www.przedszkole37.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja p37.bip.mzo.bielsko.pl
Nazwa nadana zamowieniu PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 37 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2018 R
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 37 w Bielsku-Białej ul. Jutrzenki 5 w roku 2018 zgodnie z załącznikiem cenowym. 2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. W przypadku okoliczności których nie można było przewidzieć (innych niż wymienione w ust. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów spożywczych (wymienionych w załączniku cenowym), pod warunkiem, że wartość zamawianych artykułów spożywczych nie może być mniejsza niż 50% wartości umowy oraz nie większa niż wartość umowy. 5. Dostawy będą dokonywane partiami ,w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. 6. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 7. Artykuły spożywcze winny być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.). 8. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1.08.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek i wstawienia do magazynu żywnościowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ – Projekt umowy.
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso,wędliny,drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przemiału ziarna, skroni i jej produktów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
  

Criterion

Kryteria Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Najniższa wartość cząstkowej dostawy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)