GuidZP400 |
7884a15d-ed48-41df-ae93-e1b2fe7f8f18
|
Biuletyn |
577408-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
|
Regon |
110038200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 255 22 26
|
Zamawiajacy fax |
32 255 22 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zwps.pl
|
Adres strony url |
http://www.zwps.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.zwps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zwps.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zwps.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Powstańców 31, 40-038 Katwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP/D/6/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 2.1-2.13 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (nie dotyczy Pakietów nr IV poz. 35, VIII, X);
2. Karty katalogowe (ulotki, opisy techniczne) potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietów nr III, VIII;
3. Próbki:
- minimum 3 sztuki - dotyczy Pakietu nr IV poz. 20,
- minimum 1 opakowanie - dotyczy Pakietu nr VII poz. 2,
- minimum 10 sztuk - dotyczy Pakietu nr VIII.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Stosowne pełnomocnictwo (a) do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1.1. W kwestii dotyczącej przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
• numeru katalogowego produktu
• nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów
• sposobu konfekcjonowania (Zamawiajacy dopuszcza opakowania nie większe niż oferowane)
• w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak odczynnika z przyczyn leżacych po stronie producenta Wykonawca może dostarczyć produkt zamienny o tożsamych parametrach lub lepszych od produktu objętego umową
• w przypadku, gdy konkretny Odczynnik określony w Formularzu asortymentowo – cenowym (Załącznik nr 1 do umowy) zostanie wycofany z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju – co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć Odczynnik o tożsamych parametrach lub lepszych, w takiej samej cenie lub niższej.
1.2. W kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
1.3. oraz w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I - Igły, strzykawki, wenflony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr II - Igły do stawu biodrowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III - Maski ochronne przed prątkami gruźlicy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IV - Drobny sprzęt laboratoryjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr V - Drobny sprzęt laboratoryjny szklany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VI - Stomatologiczne materiały jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33131300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VII - Zatyczki syntetyczne do kanalików łzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VIII - Końcówki do pipet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IX - Narzędzia medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr X - Jednorazowe kubki do picia, kieliszki do leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XI - Noże do elektrokoagulacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XII - Pojemniki na odczynniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.12 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XIII - Plastry do testów alergologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.13 do SIWZ.
|
| |