Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa a następnie konfiguracja i wdrożenie do eksploatacji sprzętu multimedialnego i licencji objętych przedmiotem zamówienia, na potrzeby wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego”. Wystawa mieścić się będzie na poddaszu budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. W gmachu planowane jest urządzenie pierwszej w Polsce Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w nowoczesny sposób prezentującej jedną z najlepszych kolekcji poświęconych temu twórcy. W Galerii zostaną udostępnione prace (obrazy, akwaforty, rysunki, grafiki) dające kompleksowe spojrzenie na twórczość artysty wzbogacone o liczne treści multimedialne. Budowana na poddaszu Galeria malarstwa Alfonsa Karpińskiego będzie wystawą stałą Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje: beacony (21 szt.), odtwarzacze audio (6 szt.), przyciski (6 szt.), słuchawki z uchwytami (6 szt.) w ramach stanowiska: Wirtualny narrator; tablety z obudową umożliwiającą jego zasilanie (10 szt.), monitor dotykowy min. 32” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.) w ramach stanowiska: Biografia artysty; monitor min. 46” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośniki kierunkowe soundshower (2 szt.) w ramach stanowiska: Film; monitor dotykowy min. 55” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośnik kierunkowy soundshower (1 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne sztalugi; projektory WXGA (2 szt.), komputery sterujące (2 szt.), monitory dotykowe min. 32” (2 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne obrazy; stanowisko z profesjonalną stacja graficzną – komputer (2 szt.), monitor min. 30” (2 szt.), tablet graficzny (2 szt.) w ramach stanowiska: Pracownia; komputer sterujący (1 szt.), wzmacniacz (2 szt.), głośniki sufitowe (12 szt.), w ramach stanowiska: Nagłośnienie ambientowe; serwer zarządzający (1 szt.) w ramach stanowiska: Część centralna. Przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie połączeń pomiędzy poszczególnymi urządzeniami – pakiet interconnect: okablowanie wewnętrzne stanowisk, okablowanie sygnałowe HDMI, okablowanie zasilające, patchcord UTP. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia akcesoriów i okablowania koniecznego do uruchomienia, przetestowania i wdrożenia urządzeń i systemów multimedialnych działających w ramach wystawy, przy użyciu plików testowych AUDIO-VIDEO. Urządzenia multimedialne należy zamontować zgodnie z założeniami projektu aranżacji wystawy wykonanego przez pracownię projektową Koza Nostra Studio Sp. z o. o: a) Monitory należy zainstalować razem z uchwytami i maskownicami w przygotowanych przez Zamawiającego zabudowach meblowych zainstalowanych w ściankach ekspozycyjnych, wykonanych w systemie lekkich gipsowo-kartonowych ścian opartych na stalowych profilach nośnych. b) Monitory, komputery sterujące należy wykonać jako wolnostojące stanowiska multimedialne, wykonane w postaci stabilnych sztalug, przystosowanych do umieszczenia w ich wnętrzu monitora i komputera, zgodnie z projektem aranżacji wystawy pracowni Koza Nostra Studio Sp. z o. o. Należy zapewnić: A) sztalugi drewniane dedykowane pod ekran dotykowy 32’’ z komputerem sterującym, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm. z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera, obudowa komputera malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem – 2 kpl. Każda sztaluga ma zapewnić nieprzerwaną łączność z projektorem umocowanym na suficie za pośrednictwem sygnału radiowego (bezprzewodowe HDMI) i wyświetlać obraz z monitora na ścianie. B) sztalugi drewniane dedykowane pod stanowiska graficzne w formie „biurka”, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 2 kpl. C) sztalugę drewnianą dedykowaną pod ekran dotykowy 55’’ z komputerem sterującym, wykonana z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora 55’’ na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości sprzętu zawarto w Załączniku A do SIWZ – specyfikacja techniczna, formularz cenowy oraz projekt aranżacji wystawy autorstwa firmy Koza Nostra Studio Sp. z o. o. w części zawierającej szczegółowe rysunki i wytyczne dotyczące montażu urządzeń multimedialnych - Załącznik B do niniejszej SIWZ. Cały dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający właściwym normom jakościowym oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 12 miesięcy od daty dostawy i nie jest obciążony jakimikolwiek prawami osób trzecich. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów lub dostawców z obszaru Unii Europejskiej. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym: dostawę sprzętu, rozpakowanie, skonfigurowanie, zainstalowanie, zaprogramowanie, wdrożenie, przeprowadzenie testów oraz przeszkolenie pracowników Muzeum z eksploatacji zamontowanych systemów multimedialnych. |
GuidZP400 |
dce5265a-eca1-4323-abb2-85c7c5f66fd0
|
Biuletyn |
579221-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
|
Regon |
83041400600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sandomierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stalowa Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
015 8448556
|
Zamawiajacy fax |
015 8448557
|
Zamawiajacy email |
mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl, lmizera@muzeum.stalowawola.pl
|
Adres strony url |
http://www.muzeum.stalowawola.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Rewaloryzacja zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego" - dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.4 Kultura RPO WP na lata 2014-2020, Nr RPPK.04.04.00-18-0088/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.muzeum.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-36
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.muzeum.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i montaż wyposażenia multimedialnego wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego"
|
Numer referencyjny |
MR-AG-3121-4/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa a następnie konfiguracja i wdrożenie do eksploatacji sprzętu multimedialnego i licencji objętych przedmiotem zamówienia, na potrzeby wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego”. Wystawa mieścić się będzie na poddaszu budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. W gmachu planowane jest urządzenie pierwszej w Polsce Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w nowoczesny sposób prezentującej jedną z najlepszych kolekcji poświęconych temu twórcy. W Galerii zostaną udostępnione prace (obrazy, akwaforty, rysunki, grafiki) dające kompleksowe spojrzenie na twórczość artysty wzbogacone o liczne treści multimedialne. Budowana na poddaszu Galeria malarstwa Alfonsa Karpińskiego będzie wystawą stałą Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje: beacony (21 szt.), odtwarzacze audio (6 szt.), przyciski (6 szt.), słuchawki z uchwytami (6 szt.) w ramach stanowiska: Wirtualny narrator; tablety z obudową umożliwiającą jego zasilanie (10 szt.), monitor dotykowy min. 32” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.) w ramach stanowiska: Biografia artysty; monitor min. 46” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośniki kierunkowe soundshower (2 szt.) w ramach stanowiska: Film; monitor dotykowy min. 55” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośnik kierunkowy soundshower (1 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne sztalugi; projektory WXGA (2 szt.), komputery sterujące (2 szt.), monitory dotykowe min. 32” (2 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne obrazy; stanowisko z profesjonalną stacja graficzną – komputer (2 szt.), monitor min. 30” (2 szt.), tablet graficzny (2 szt.) w ramach stanowiska: Pracownia; komputer sterujący (1 szt.), wzmacniacz (2 szt.), głośniki sufitowe (12 szt.), w ramach stanowiska: Nagłośnienie ambientowe; serwer zarządzający (1 szt.) w ramach stanowiska: Część centralna. Przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie połączeń pomiędzy poszczególnymi urządzeniami – pakiet interconnect: okablowanie wewnętrzne stanowisk, okablowanie sygnałowe HDMI, okablowanie zasilające, patchcord UTP. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia akcesoriów i okablowania koniecznego do uruchomienia, przetestowania i wdrożenia urządzeń i systemów multimedialnych działających w ramach wystawy, przy użyciu plików testowych AUDIO-VIDEO. Urządzenia multimedialne należy zamontować zgodnie z założeniami projektu aranżacji wystawy wykonanego przez pracownię projektową Koza Nostra Studio Sp. z o. o: a) Monitory należy zainstalować razem z uchwytami i maskownicami w przygotowanych przez Zamawiającego zabudowach meblowych zainstalowanych w ściankach ekspozycyjnych, wykonanych w systemie lekkich gipsowo-kartonowych ścian opartych na stalowych profilach nośnych. b) Monitory, komputery sterujące należy wykonać jako wolnostojące stanowiska multimedialne, wykonane w postaci stabilnych sztalug, przystosowanych do umieszczenia w ich wnętrzu monitora i komputera, zgodnie z projektem aranżacji wystawy pracowni Koza Nostra Studio Sp. z o. o. Należy zapewnić: A) sztalugi drewniane dedykowane pod ekran dotykowy 32’’ z komputerem sterującym, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm. z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera, obudowa komputera malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem – 2 kpl. Każda sztaluga ma zapewnić nieprzerwaną łączność z projektorem umocowanym na suficie za pośrednictwem sygnału radiowego (bezprzewodowe HDMI) i wyświetlać obraz z monitora na ścianie. B) sztalugi drewniane dedykowane pod stanowiska graficzne w formie „biurka”, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 2 kpl. C) sztalugę drewnianą dedykowaną pod ekran dotykowy 55’’ z komputerem sterującym, wykonana z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora 55’’ na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości sprzętu zawarto w Załączniku A do SIWZ – specyfikacja techniczna, formularz cenowy oraz projekt aranżacji wystawy autorstwa firmy Koza Nostra Studio Sp. z o. o. w części zawierającej szczegółowe rysunki i wytyczne dotyczące montażu urządzeń multimedialnych - Załącznik B do niniejszej SIWZ. Cały dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający właściwym normom jakościowym oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 12 miesięcy od daty dostawy i nie jest obciążony jakimikolwiek prawami osób trzecich. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów lub dostawców z obszaru Unii Europejskiej. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym: dostawę sprzętu, rozpakowanie, skonfigurowanie, zainstalowanie, zaprogramowanie, wdrożenie, przeprowadzenie testów oraz przeszkolenie pracowników Muzeum z eksploatacji zamontowanych systemów multimedialnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę z instalacją, wdrożeniem i uruchomieniem sprzętu komputerowego lub multimedialnego na kwotę minimum 100.000,00 zł. brutto (sto tysięcy złotych). Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie profesjonalny elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki, muzyki, w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności: komputery przeznaczone do prezentacji multimedialnych, monitory dotykowe, ekrany, projektory, stanowiska multimedialne, urządzenia peryferyjne, sprzęt nagłaśniający.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub,
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnopolskich baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1:
1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada:
1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,
2) Specyfikacja techniczna, szczegółowy formularz cenowy - Załącznik A do SIWZ,
3) Parafowany wzór umowy.
2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć:
1) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy),
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
5) W przypadku zaoferowania urządzenia, nieuwzględnionego w rankingu Passmark - CPU Mark lub Passmark G3D Mark lub BAPCo Sysmark 2014 v. 1.5 Overall Performance lub Office Productivity wykonawca winien przeprowadzić test wydajnościowy we własnym zakresie i załączyć do oferty raport wydajnościowy oferowanego urządzenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) zmian terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
- braku możliwości zamontowania sprzętu w przypadku gdy nie będą gotowe ścianki ekspozycyjne wykonywane przez innego Wykonawcę. W takim przypadku termin montażu monitorów może zostać przesunięty max o 60 dni.
- wystąpienia wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b) w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
- poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego sprzętu,
- ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
- zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania
o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
3.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego
i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie.
5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
6. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, przepisów prawa podatkowego, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|