GuidZP400 |
4253a6a3-0ad6-4f62-aec4-2678cb9911c5
|
Biuletyn |
579213-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pysznica
|
Regon |
83040911700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności 322 pok. nr 24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pysznica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37403
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 410 004
|
Zamawiajacy fax |
158 410 017
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pysznica.pl
|
Adres strony url |
www.pysznica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX - Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 - Rozwój edukacji przedszkolnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pysznica.pl, w zakładce [BIP]/[Zamówienia publiczne]
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pysznica.pl, w zakładce [BIP]/[Zamówienia publiczne]
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie (pocztą, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub kuriera)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Pysznica, ul.Wolności 322, 37-403 Pysznica (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Pysznicy w ramach projektu „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
GZOSP-ZP.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Pysznicy, w ramach projektu „Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym:
a) Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: komplet filiżanek z porcelany - 10 kpl., kuchnia gazowa 5 palnikowa - 1 szt., garnki ze stali nierdzewnej z pokrywami - 4 szt., termosy ze stali nierdz. - 2 szt., pojemniki systemowe GN do transportu posiłków - 12 szt., talerze ze szkła hartowanego - 60 kpl., sztućce ze stali nierdzewnej - 60 kpl.
b) Dostawa i montaż wyposażenia sal w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: kszesełka przedszkolne - 60 szt., stoliki przedszkolne - 10 szt., wieszaki "Fala" do szatni - 7 szt., zestawy meblowe do sal - 4 szt., radioodtwarzacz - 3 szt., osłony na kaloryfery - 11 szt., fototapeta na ścianę (15m2),
c) Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przedszkole Pod Wesołym Słonkiem"; m.in: laptopy z oprogramowaniem - 3 szt., "Magiczny dywan" - 1 szt., zestaw interaktywny Full HD - 1 szt., oraz pomoce dydaktyczne, gry i zabawy (łącznie ok. 1130 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - wzór załącznik nr 2 SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - wzór załącznik nr 2 SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - wzór załącznik nr 2 SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). „Samooczyszczenie wykonawcy” Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.13 i 14 oraz art. 24 ust.1 pkt 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności: udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5.4. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp Wykonawcy mają złożyć stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu . Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej składają wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert. 5.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 11.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym, odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ustępu 11.5 pkt 3 stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) formularz cenowy Wykonawcy wypełniony na podstawie specyfikacji technicznej dostawy załączony do SIWZ (załącznik Nr 7), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) (załącznik Nr 5 do SIWZ), 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy:
l .Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku wystąpienia problemów z dotrzymaniem terminu dostawy na uzasadniony wniosek
wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru,
c) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji
przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw.
3. Inne zmiany:
a) w przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę asortyment został wycofany z produkcji Zamawiający
dopuszcza, po uzgodnieniu, dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych bądź lepszych,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie
optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) i dołączone od oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Przez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie dotyczące charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie powinno dowodzić, że zastrzeżona informacja w myśl przywołanego powyżej przepisu: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie ( art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, lub gdy Zamawiający uzna zastrzeżenia za nieprawidłowe, informacje te mogą zostać odtajnione.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|