Dostawa i wdrożenie systemu wykrywania zagrożeń typu SIEM.

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579379-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu wykrywania zagrożeń typu SIEM wraz z asystą techniczną na oferowany system.

Integralnym czynnikiem przedmiotowego systemu jest rozwiązanie służące do zarządzania zdarzeniami i informacjami bezpieczeństwa (z ang. SIEM – Security Information Event Management), zwanego dalej SIEM. Rozwiązanie to powinno zapewniać w pełni zautomatyzowane realizowanie procesów, takich jak zbieranie, analiza, normalizacja, korelacja oraz przechowywanie zdarzeń pochodzących z urządzeń sieciowych, urządzeń bezpieczeństwa, aplikacji, baz danych oraz systemów operacyjnych, wykorzystywanych przez Zamawiającego. Rozwiązanie powinno także umożliwiać przeprowadzanie szczegółowych analiz śledczych, w oparciu o zgromadzone przez system SIEM informacje. Wydajność i architektura zaproponowanego rozwiązania powinna być adekwatna do skali niniejszego zamówienia oraz zapewniać możliwość rozbudowy w przyszłości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fec5a7f-7dfb-4cb2-a779-79a3baf90f4e
Biuletyn 579379-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Regon 1581798500096
Zamawiajacy adres ulica ul. Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 161
Zamawiajacy fax 914 251 096
Zamawiajacy email elzbieta.stypula-krotecka@nfz-szczecin.pl
Adres strony url www.nfz-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-szczecin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu wykrywania zagrożeń typu SIEM.
Numer referencyjny WAG.261.2.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu wykrywania zagrożeń typu SIEM wraz z asystą techniczną na oferowany system. Integralnym czynnikiem przedmiotowego systemu jest rozwiązanie służące do zarządzania zdarzeniami i informacjami bezpieczeństwa (z ang. SIEM – Security Information Event Management), zwanego dalej SIEM. Rozwiązanie to powinno zapewniać w pełni zautomatyzowane realizowanie procesów, takich jak zbieranie, analiza, normalizacja, korelacja oraz przechowywanie zdarzeń pochodzących z urządzeń sieciowych, urządzeń bezpieczeństwa, aplikacji, baz danych oraz systemów operacyjnych, wykorzystywanych przez Zamawiającego. Rozwiązanie powinno także umożliwiać przeprowadzanie szczegółowych analiz śledczych, w oparciu o zgromadzone przez system SIEM informacje. Wydajność i architektura zaproponowanego rozwiązania powinna być adekwatna do skali niniejszego zamówienia oraz zapewniać możliwość rozbudowy w przyszłości.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy polegające na dostawie i wdrożeniu systemu wykrywania zagrożeń typu SIEM wraz z jego asystą techniczną o wartości nie mniejszej niż 250.000,- zł każda (dostaw nie sumuje się, w celu spełnienia warunku). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi zostać spełniony w całości, przez co najmniej jednego z wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw w zakresie dostawy i wdrożenia systemu typu SIEM wraz z asystą techniczną, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,- zł (słownie złotych: osiem tysięcy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 w dniu 11 lipca 2018 r.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w zakresie: 1. zmiany ceny umowy: 1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, 2) innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym. 2. innych zmian: 1) w razie wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy, 2) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 3) zmiany podmiotu wykonawcy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)