Zakup i wdrożenie gotowego systemu teleinformatycznego do obsługi NALEŻNOŚCI SĄDOWYCH I INNYCH KAR LUB NALEŻNOŚCI SKARBU PAŃSTWA O CHARAKTERZE PIENIĘŻNYM, wraz z funkcjonalnością BIG, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz 12 Sądów Rejonowych-Funkcjonalnych

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-05 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579103-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i wdrożenie jednolitego, gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi procesów dotyczących należności sądowych i wykonywania orzeczeń sądowych w obszarze grzywien i innych kar pieniężnych, zasądzonych na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych wydanych w sprawach o przestępstwo lub wykroczenie (w tym również grzywny wg Rozdziału 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz.U.2017.poz.1065 z późn.zm.), w postępowaniu cywilnym (orzeczenia wydawane w wydziałach cywilnych, gospodarczych, pracy
i ubezpieczeń społecznych, w oparciu m.in. o Ustawę z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego (dalej kpc) tekst jednolity z dnia 8 grudnia 2017 r. - Dz.U.2018.poz.155 z późn.zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b462b85-debe-4891-8b1b-d0dc774d1d85
Biuletyn 579103-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Regon 32385500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hejmowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 62 83 004
Zamawiajacy fax 61 62 83 035
Zamawiajacy email inwest@SOP.internetdsl.pl
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd powszechny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie gotowego systemu teleinformatycznego do obsługi NALEŻNOŚCI SĄDOWYCH I INNYCH KAR LUB NALEŻNOŚCI SKARBU PAŃSTWA O CHARAKTERZE PIENIĘŻNYM, wraz z funkcjonalnością BIG, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz 12 Sądów Rejonowych-Funkcjonalnych
Numer referencyjny ZP-226-8/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i wdrożenie jednolitego, gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi procesów dotyczących należności sądowych i wykonywania orzeczeń sądowych w obszarze grzywien i innych kar pieniężnych, zasądzonych na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych wydanych w sprawach o przestępstwo lub wykroczenie (w tym również grzywny wg Rozdziału 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz.U.2017.poz.1065 z późn.zm.), w postępowaniu cywilnym (orzeczenia wydawane w wydziałach cywilnych, gospodarczych, pracy i ubezpieczeń społecznych, w oparciu m.in. o Ustawę z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego (dalej kpc) tekst jednolity z dnia 8 grudnia 2017 r. - Dz.U.2018.poz.155 z późn.zm.).
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 50
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej realizację wdrożenia i opieki serwisowej gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi NALEŻNOŚCI SĄDOWYCH I INNYCH KAR LUB NALEŻNOŚCI SKARBU PAŃSTWA O CHARAKTERZE PIENIĘŻNYM wraz z funkcjonalnością raportowania do Biur Informacji Gospodarczych w co najmniej trzech sądach powszechnych, w których eksploatowane są wszystkie funkcjonalności oferowanego Systemu wobec wszystkich rodzajów należności, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ. Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie wymaganych dostaw. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 180 zł (sześć tysięcy sto osiemdziesiąt złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowią załączniki nr 8 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: • zmiana sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany korzystnej dla Zamawiającego, • zmiany sądu powszechnego, na rzecz którego ma być dokonana dostawa, • w przypadku zmian organizacyjnych po stronie sądów powszechnych; • zmiany lokalizacji dostaw w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących sądów powszechnych, • zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia • w terminie określonym w SIWZ w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, • zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
IV 4 4 data 2018-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenia Zamawiającego
Znaczenie 33,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Moduł integracji do dwukierunkowej współpracy dostarczonego Systemu z centralnym ZSRK
Znaczenie 27,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)