Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Politechnika Częstochowska
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578841-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391321007, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64fcd29d-afd5-43fd-a58d-719c549c43ef
Biuletyn 578841-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Częstochowska
Regon 164300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 250 415
Zamawiajacy fax 343 250 415
Zamawiajacy email dzp@adm.pcz.czest.pl
Adres strony url www.pcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Częstochowska, Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer referencyjny ZP/D-17/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa - 12 el.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa - 12 el. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa - 13 el.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa - 13 el. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa szafy metalowej, aktowej dla Wydziału Budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1220,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa szafy metalowej, aktowej dla Wydziału Budownictwa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł biurowych dla Wydziału Budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2032,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa krzeseł biurowych dla Wydziału Budownictwa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa czterech krzeseł biurowych dla pracowników Kwestury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2648,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa czterech krzeseł biurowych dla pracowników Kwestury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sześciu krzeseł biurowych dla pracowników Kwestury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3902,44
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa sześciu krzeseł biurowych dla pracowników Kwestury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Sekcji Projektów i Nadzoru Budowlanego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych dla Sekcji Projektów i Nadzoru Budowlanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)