GuidZP400 |
955568a1-509d-4d41-8a1e-9294537396ee
|
Biuletyn |
578991-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ul. H. Kamienskiego 73a, 51-124 Wrocław Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Budynek nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PRODUKTÓW DO TERMOABLACJI I TERMORESEKCJI, WODY DO PRZEPŁYWOWYCH DOZOWNIKÓW TLENU ORAZ PRZYRZĄDÓW DO ŻYWIENIA
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ-46/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów do termoablacji i termoresekcji, wody do przepływowych dozowników tlenu oraz przyrządów do żywienia zwanych dalej produktami do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego.
2. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określają formularze asortymentowo–cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.4 do formularza ofertowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone
przez Zamawiającego. 2. W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie na
podstawie art. 25a ust. 1 uPzp. 3. OFERTA WSPÓLNA: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi
zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała
wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z
Pełnomocnikiem. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców
ubiegających się o zamówienie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa
w art. 24 ust. 5 pkt 1) Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w
formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę
dokumenty. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt
3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Wykonawca składa: 1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu
zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie
Zamawiającego. 2) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do
obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017
r. poz. 211 ze zm.) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada
certyfikat CE i deklarację zgodności
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po upływie roku trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu w wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne po upływie roku trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4) zmiany parametrów asortymentu określonego w pakiecie, w przypadku jego przejściowego braku, bądź zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno - użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej,
5) braku pacjentów dla których zamówiony został przedmiot umowy, Zamawiający może przedłużyć termin trwania umowy na okres do 6 miesięcy,
6) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
7) zmiany organizacyjnej Wykonawcy
2. Wykonawca winien wystąpić z wnioskiem dotyczącym zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) i 3) niniejszego paragrafu w terminie nie 30 dni od dnia obowiązywania tych przepisów.
3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie
składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w
art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3.
Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się
udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny,
technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2)
informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne
działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które
zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi
przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jezyku polskim. Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tlumaczenium na jezyk polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony formularz asortymentowo – cenowy,
2) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
3) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówki dwubiegunowe, elektrody jednobiegunowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa elektroda czynna monopolarna do termoablacji i termoresekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrząd do żywienia : jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Woda do przepływowych dozowników tlenu
|
| |