DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-09 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576234-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d71fb12d-a93a-401c-b5d3-a74fe24c9ce4
Biuletyn 576234-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Regon 14088677100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieżowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 574 62 44
Zamawiajacy fax 22 574 63 59
Zamawiajacy email zp@pansa.pl
Adres strony url www.bip.pansa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pansa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pansa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w budynku PAŻP, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro Podawcze (w godz.07.30-15.30)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ
Numer referencyjny AMZP-2227-16/51/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie max 10 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla Części nr 1 Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy mebli biurowych na kwotę 200 000 PLN netto każda z dostaw. dla Części nr 2 Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy mebli biurowych na kwotę 15 000 PLN netto każda z dostaw
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dowody określające należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla Części nr 1: L.p. Symbol Wymagane Dokumenty 1. B1, B2, B3, B4, B5, B6, B7, B8, B10, B11, B12 Certyfikat / atest wytrzymałościowy wg normy EN 527-1, EN 527-2, Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla), Dokument potwierdzający spełnienie Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148,poz.973). 2. B9 Certyfikat / atest wytrzymałościowy wg normy EN 527-1, EN 527-2, Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) 3. B13 Certyfikat zgodności z normą EN 527-1, EN 527-2, EN 15372 Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) Dokument potwierdzający spełnienie Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148,poz.973) 4. ST1 Certyfikat lub atest zgodnie z normą EN 15372 5. ST5 Certyfikat lub atest zgodnie z normą EN 15372 6. ST6 Atest wytrzymałościowy zgodnie z: EN 1730 7. ST8 Certyfikat lub atest zgodnie z normą EN 15372 8. ST10 Atest wytrzymałościowy zgodnie z: EN 15372 9. PA1/PA2/PA3 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność: min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność: wg EN 1021-1, EN 1021-2 10. PA5 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność: min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność: wg EN 1021-1, EN 1021-2 11. PA6 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność: min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność: wg EN 1021-1, EN 1021-2 12. F1 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność: min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność: wg EN 1021-1, EN 1021-2 13. F2 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 300 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 Certyfikat / atest wytrzymałościowy wg normy EN 15373, EN 1728, EN 1022 14. PU1, PU2, PU3 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność: min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność: wg EN 1021-1, EN 1021-2 15. SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, SZ5, SZ6, SZ7, SZ11, SZ12, SZ14, SZ16, SZ19 Certyfikat wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2 Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla). 16. SZ8 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min.100 000 cykli Martindala, wg – EN 12947-2 o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 17. SZ9 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy wg normy PN-EN 14073-2. 18. SZ13, SZ15 certyfikat zgodności wg normy EN 14073-2 atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) 19. SZ17 Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 14073-2 Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (nie dopuszcza się atestów na same składowe mebla) 20. SZ20 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 14073-2 21. SZ21, SZ22 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 14073-2, EN 14749 22. K1, K1B Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 23. K2, K2B Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 Wymagane dokumenty: o Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z EN 16139, EN 1728, EN 1022 24. K3 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 25. K5 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 Podane właściwości tkaniny nie musza zostać spełnione dla profili bocznych (siatki) Wymagane dokumenty: o Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3 26. K6 Atest lub certyfikat wytrzymałości wg normy EN 16139 27. K7 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 Fotel musi posiadać atest /certyfikat: Wytrzymałościowy – zgodnie z normą PN EN 13761, EN 1728, 1022 28. K8, K9 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 16139 29. K10 Certyfikat / atest wytrzymałościowy zgodnie z EN 1335 EN 1022 30. K11, K12, K13, K14, K16, K17 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 300 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 o PERMABLOK3 – wysoka ochrona przeciwgrzybiczna i przeciwbakteryjna Atest lub certyfikat wytrzymałości wg normy EN 16139 31. SO1, SO2, SO3, SO4, SO5 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o Ścieralność : min. 100 000 cykli Martindala, o Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 32. RA1 Wymagana karta katalogowa produktu potwierdzająca zgodność oferowanych produktów z wymaganiami z OPZ. 33. WI1 Wymagana karta katalogowa produktu potwierdzająca zgodność oferowanych produktów z wymaganiami z OPZ. 34. LA1 Wymagana karta katalogowa produktu potwierdzająca zgodność oferowanych produktów z wymaganiami z OPZ. 35. ŁA1 Wymagana karta katalogowa produktu potwierdzająca zgodność oferowanych produktów z wymaganiami z OPZ. 36. FO1 Wymagana karta katalogowa produktu potwierdzająca zgodność oferowanych produktów z wymaganiami z OPZ. 37. SZ21 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 14073-2, EN 14749 38. SZ22 Certyfikat lub atest wytrzymałościowy zgodnie z normą EN 14073-2, EN 14749 39. REG2 Deklaracja producenta zgodności z normą PN-F-06000-1 pkt. 3.1 wraz z atestem higienicznym na farby proszkowe. 40. WO1 Materiał obicie: 100 % poliester Materiał wkład: Granulat polistyrenowy 41. FO4 Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w zakresie: o niepalność, odporność na ścieranie – min.40 tys. Cykli Martindale) Dla Części nr 2 1. Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane/ laminowane użyte do produkcji mebli wg pozycji zamówienia: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 17. 2. Atest higieniczny na farby proszkowe do lakierowania stelaży wg. pozycji zamówienia: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 13, 14, 15, 16. 3. Deklaracja Producenta/ Wykonawcy ewentualnie oświadczenie Producenta/ Wykonawcy, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych poparte Atestem • PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa wg. pozycji zamówienia 1, 2, 4, 5, 10, 11, 15 • PN-EN 527-3:2004 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka: Metody oznaczenia stateczności i mechanicznej wytrzymałości mechanicznej konstrukcji wg. pozycji zamówienia 1, 2, 4, 5, 10, 11, 15 • PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania Wymagania bezpieczeństwa wg. pozycji zamówienia 6, 7, 8, 9, 13, 14, 17 • PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania: Metody badań w celu określenia stateczności i wytrzymałości konstrukcji wg. pozycji zamówienia 6, 7, 8, 9, 13, 14, 17 • PN-EN 14074:2006 Meble biurowe - Stoły, biurka i meble do przechowywania Metoda Badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych wg. pozycji z zamówienia 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 4. Deklaracja Producenta/ Wykonawcy ewentualnie oświadczenie Producenta/ Wykonawcy, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych, poparte Atestem • PN-EN 1335-1:2004 Meble biurowe- Krzesła biurowe do pracy: Wymiary – Oznaczenia wymiarów wg. pozycji zamówienia 3, 12 • PN-EN 1335-2:2002 Meble biurowe- Krzesła biurowe do pracy: Wymagania bezpieczeństwa wg. pozycji zamówienia 3, 12 • PN-EN 1335-3:2002 Meble biurowe do pracy: Metody badania bezpieczeństwa wg. pozycji zamówienia 1, 2, 4 – 8, 13, 14. Zamawiający uzna, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego w przypadku przedstawienia powyższych dokumentów lub dokumentów równoważnych, w tym zaktualizowanych. 5. Oświadczenie lub deklaracja Producenta/ Wykonawcy, że meble biurowe, socjalne i wyposażenie uzupełniające przeznaczone na wyposażenie pomieszczeń biurowych są wykonane, zgodne ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz wytrzymałości. 6. Sprawozdanie z badań ew. atest lub deklaracja zgodności proponowanej tapicerki w siedziskach obszytych: 6.1 tkaniną materiałową w zakresie: odporności na ścieranie min. 150 000 cykli metodą Martindale’a oraz trudnopalność wg. pozycji zamówienia 3, 16, 18, 19 6.3 tkaniną typu ekoskóra w zakresie: odporności na ścieranie min. 150 000 cykli metodą Martindale’a wg. pozycji zamówienia 12 6.5 Atest producenta na trudnopalność tkaniny wg norm PN EN 1021-1 (papieros) oraz PN EN 1021-2 (zapałka)wg. pozycji zamówienia: 3, 12. 7. Dokument, np. specyfikacja techniczna, oświadczenie producenta/ Wykonawcy stwierdzający, że do wykonania przedmiotu zamówienia została użyta ecoskóra, wg pozycji zamówienia: tj. zadanie nr 1 poz. 12. Zamawiający uzna, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego w przypadku przedstawienia powyższych dokumentów lub dokumentów równoważnych, w tym zaktualizowanych. Dla Części nr 3 1. Atest higieniczny na płyty wiórowe melaminowane/ laminowane użyte do produkcji mebli wg. pozycji zamówienia: 4 2. Atest higieniczny na farby proszkowe do lakierowania stelaży wg. pozycji zamówienia: 1 - 3 3. Deklaracja Producenta/ Wykonawcy ewentualnie oświadczenie Producenta/ Wykonawcy, że meble są zgodne z wymaganiami nw. norm w zakresie mebli biurowych poparte Atestem • PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania Wymagania bezpieczeństwa wg pozycji zamówienia: 4. • PN-EN 14073-3:2006 Meble biurowe- Meble do przechowywania: Metody badań w celu określenia stateczności i wytrzymałości konstrukcji wg pozycji zamówienia: 4. 4. Oświadczenie lub deklaracja Producenta/ Wykonawcy, że meble biurowe i meble warsztatowe i wyposażenie uzupełniające przeznaczone na wyposażenie pomieszczeń biurowych i socjalnych są wykonane, zgodne ze sztuką meblarską i spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz wytrzymałości. Zamawiający uzna, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego w przypadku przedstawienia powyższych dokumentów lub dokumentów równoważnych, w tym zaktualizowanych
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.1. Dla Części nr 1 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100), 2.2. Dla Części nr 2 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2.3. Dla Części nr 3 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, w kancelarii – pokój 08 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2227-16/51/2018”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy.
IV 4 4 data 2018-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie obiektu TWR Katowice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie max 10 tygodni od daty podpisania umowy. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie obiektu TWR Katowice
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe rzedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie max 10 tygodni od daty podpisania umowy. termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli biurowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli warsztatowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie max 10 tygodni od daty podpisania umowy. termin relizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli warsztatowych
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (min. 5 tygodni; max. - 10 tygodni)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi za wady (min. 36 m-cy, max 60 m-cy)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)