Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578777-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software, składającego się z następujących modułów: 1) Izba Przyjęć 2) Oddział 3) Przychodnia 4) Kontrakty i Rozliczenia 5) Zaopatrzenie 6) Apteka 7) Apteczka Oddziałowa 8) Archiwum Medyczne 9) Mikrobiologia 10) Diagnostyka Obrazowa (RIS – PACS) 11) Interfejs wymiany danych wg standardu HL7 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SOPZ – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1 Zapewnienia Zamawiającemu zgodnego z umową i nieprzerwanego działania systemu (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z tego oprogramowania przez Zamawiającego. 2.2 Usuwania awarii oraz usterek. 2.3 Bieżącego monitoringu w zakresie udostępniania aktualizacji oprogramowania osób trzecich (będącego elementem systemu) przez producenta oprogramowania osób trzecich, jak również – w sytuacji takiego udostępnienia – uzyskanie tych aktualizacji w imieniu i na rzecz Zamawiającego od takiego producenta oraz ich instalacja w ramach systemu. 2.4 Zapewnienia zgodności systemu
z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. 2.5 Dostosowywania systemu do potrzeb Zamawiającego związanych ze zmianą formy prawnej, zmian organizacyjnych, strukturalnych, lokalizacyjnych. 2.6 Prowadzenia prac mających na celu podniesienie jakości i funkcjonalności systemu. 2.7 Administracji serwera bazy danych i serwera PACS. 2.8 Bieżącego wsparcia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.9 Instalowania i konfigurowania końcówek systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych. 2.10 Szkolenia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.11 Zapewnienia świadczenia usług konsultacyjnych związanych z systemem; 2.12 Współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami zewnętrznymi podczas planowania i wdrażania nowych rozwiązań informatycznych Zamawiającego obejmujących, rozbudowujących, zmieniających, zastępujących lub integrujących funkcje realizowane przez system. 2.13 Zapewnienia Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy systemu, jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z systemu przez Zamawiającego. 2.14 Wykonania rozbudowy i modyfikacji określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.15 Sporządzania dokumentacji obejmującej w szczególności instrukcje instalacyjne oraz – w odniesieniu do oprogramowania, co do którego Wykonawca zobowiązał się do przekazania kodów źródłowych – także kody źródłowe takich modyfikacji Wykonawcy. 2.16 Raportowania w
zakresie usług utrzymania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9abf30b6-9df1-4a40-bc05-7f9d641328a8
Biuletyn 578777-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 29420800000
Zamawiajacy adres ulica Polanki
Zamawiajacy adres numer domu 119
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-308
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 552 50 81
Zamawiajacy fax 58 552 47 41
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpolanki.pl
Adres strony url szpitalpolanki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia szpitalpolanki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpitalpolanki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software.
Numer referencyjny Nr sprawy SZP-022/DEZ/232/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług utrzymania oraz rozwoju systemu Open Care – ANTREZ Medical Software, składającego się z następujących modułów: 1) Izba Przyjęć 2) Oddział 3) Przychodnia 4) Kontrakty i Rozliczenia 5) Zaopatrzenie 6) Apteka 7) Apteczka Oddziałowa 8) Archiwum Medyczne 9) Mikrobiologia 10) Diagnostyka Obrazowa (RIS – PACS) 11) Interfejs wymiany danych wg standardu HL7 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SOPZ – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1 Zapewnienia Zamawiającemu zgodnego z umową i nieprzerwanego działania systemu (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z tego oprogramowania przez Zamawiającego. 2.2 Usuwania awarii oraz usterek. 2.3 Bieżącego monitoringu w zakresie udostępniania aktualizacji oprogramowania osób trzecich (będącego elementem systemu) przez producenta oprogramowania osób trzecich, jak również – w sytuacji takiego udostępnienia – uzyskanie tych aktualizacji w imieniu i na rzecz Zamawiającego od takiego producenta oraz ich instalacja w ramach systemu. 2.4 Zapewnienia zgodności systemu z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. 2.5 Dostosowywania systemu do potrzeb Zamawiającego związanych ze zmianą formy prawnej, zmian organizacyjnych, strukturalnych, lokalizacyjnych. 2.6 Prowadzenia prac mających na celu podniesienie jakości i funkcjonalności systemu. 2.7 Administracji serwera bazy danych i serwera PACS. 2.8 Bieżącego wsparcia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.9 Instalowania i konfigurowania końcówek systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych. 2.10 Szkolenia użytkowników systemu w zakresie jego obsługi. 2.11 Zapewnienia świadczenia usług konsultacyjnych związanych z systemem; 2.12 Współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami zewnętrznymi podczas planowania i wdrażania nowych rozwiązań informatycznych Zamawiającego obejmujących, rozbudowujących, zmieniających, zastępujących lub integrujących funkcje realizowane przez system. 2.13 Zapewnienia Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy systemu, jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych umową usług wspomagających korzystanie z systemu przez Zamawiającego. 2.14 Wykonania rozbudowy i modyfikacji określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.15 Sporządzania dokumentacji obejmującej w szczególności instrukcje instalacyjne oraz – w odniesieniu do oprogramowania, co do którego Wykonawca zobowiązał się do przekazania kodów źródłowych – także kody źródłowe takich modyfikacji Wykonawcy. 2.16 Raportowania w zakresie usług utrzymania.
Cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: od dnia 01.09.2018 r. do dnia 31.08.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę wsparcia technicznego dla szpitalnego systemu informatycznego posiadającego minimum 200 użytkowników.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).3.; Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy PZP. 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa (jej zaistnienia lub wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach (w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych), Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy lub zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami; 2) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminów realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia Wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym; 3) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu lub modyfikacji zakresu przedmiotowego Umowy lub sposobu jej wykonywania, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa. 4) W przypadku innego (alternatywnego, o zakresie nie mniejszym niż wskazany) sposobu realizacji przez System funkcjonalności, o której mowa w § 6 ust. 3 pkt 5 lit 3. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającego do akceptacji propozycji innego rozwiązania, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 pkt 5 lit. b. 4. Wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie zmienione, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, o której mowa w ust. 4, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy z załączeniem odpowiednich dowodów uzasadniających zasadność zmiany. 6. Zmiana wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 4 obowiązywać będzie od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa determinujących tą zmianę.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo w formie pisemnej należy dołączyć do oferty. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 7) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy. 9) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony ust. 1 pkt. 1.2. musi spełnić przynajmniej jeden wykonawca. 3. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.

Criterion

Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)