Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578984-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302361113, 374533001, 302331325, 302374601, 302374106, 302346004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Pamięć RAM (1 szt.)
Zadanie 2: Dysk twardy wewnętrzny (1 szt.)
Zadanie 3: Dysk zewnętrzny USB (2 szt.)
Zadanie 4: Klawiatura komputerowa (7 szt.)
Zadanie 5: Mysz komputerowa (optyczna – 7 szt., bezprzewodowa optyczna 2 szt.)
Zadanie 6: Pamięć USB (5 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
6. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 1,2, i 6 – 60 miesięcy gwarancji, w zakresie zadania 3,4, i 5 - 24 miesiące gwarancji.
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 299ce1fc-49e0-4a51-a212-890432ce03fa
Biuletyn 578984-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny ZP-371/66/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: Pamięć RAM (1 szt.) Zadanie 2: Dysk twardy wewnętrzny (1 szt.) Zadanie 3: Dysk zewnętrzny USB (2 szt.) Zadanie 4: Klawiatura komputerowa (7 szt.) Zadanie 5: Mysz komputerowa (optyczna – 7 szt., bezprzewodowa optyczna 2 szt.) Zadanie 6: Pamięć USB (5 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 6. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 1,2, i 6 – 60 miesięcy gwarancji, w zakresie zadania 3,4, i 5 - 24 miesiące gwarancji. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236111-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.: Opisu – specyfikacji oferowanego sprzętu zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanego asortymentu oraz oznaczenia takie jak – producent, model. Opis winien być sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pamięć RAM 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236111-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Pamięć RAM 1 szt. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 1 – 60 miesięcy gwarancji, 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dysk twardy wewnętrzny 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37453300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia:Dysk twardy wewnętrzny 1 szt 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 2 – 60 miesięcy gwarancji, 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dysk zewnętrzny USB 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Dysk zewnętrzny USB (2 szt.) 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 3 - 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Klawiatura komputerowa 7 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237460-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Klawiatura komputerowa 7 szt. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 4 - 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mysz komputerowa (optyczna - 7 szt., bezprzewodowa optyczna - 2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Mysz komputerowa (optyczna - 7 szt., bezprzewodowa optyczna - 2 szt.) 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 5 - 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pamieć USB 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Pamięć USB 5 szt. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: w zakresie zadania 6 – 60 miesięcy gwarancji, 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)