Dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-09 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578917-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 484610007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
Część A - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja komercyjna).
Część B - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja edukacyjna).
Przedmiotem zamówienia w części A jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną bezterminową licencję komercyjną oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej zabezpieczoną kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części A zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia w części B jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie bezterminowe licencje edukacyjne zabezpieczone kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części B zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da2d5fd1-b28c-40f6-ba76-8c5532be91ef
Biuletyn 578917-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Regon 000001620
Zamawiajacy adres ulica G. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48583472419
Zamawiajacy fax +48583472413
Zamawiajacy email szp@wilis.pg.gda.pl
Adres strony url https://www.pg.edu.pl
Adres strony internetowej https://www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.010.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP 14/WILiŚ/2018, CRZP 129/002/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część A - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja komercyjna). Część B - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja edukacyjna). Przedmiotem zamówienia w części A jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną bezterminową licencję komercyjną oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej zabezpieczoną kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części A zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia w części B jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie bezterminowe licencje edukacyjne zabezpieczone kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części B zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 37773,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia w części A przeznaczony będzie na potrzeby realizacji projektu pt. „Zasilanie infiltracyjne na obszarze sandrowym”. Projekt jest finansowany przez Narodowe Centrum Nauki, umowa nr UMO-2015/17/B/ST10/03233, zadanie 031769. Przedmiot zamówienia w części B przeznaczony będzie na potrzeby projektu realizowanego w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego-Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017, zadanie 032768 Wp4/Op 283.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6A lub 6B do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1) Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ. 2) Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 3) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy zgodnej z zaakceptowanym wzorem, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie. 2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajki inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 3) W zakresie przedmiotu umowy Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowana wersja oprogramowania nie będzie dostępna na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia wyższej wersji oprogramowania, o parametrach technicznych lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy. Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 2018-07-09 o godz. 12:15. Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.010. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 14/WILiŚ/2018, CRZP 129/002/D/18 na dostawę oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja komercyjna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15439,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części A jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną bezterminową licencję komercyjną oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej zabezpieczoną kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części A zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części A przeznaczony będzie na potrzeby realizacji projektu pt. „Zasilanie infiltracyjne na obszarze sandrowym”. Projekt jest finansowany przez Narodowe Centrum Nauki, umowa nr UMO-2015/17/B/ST10/03233, zadanie 031769.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B - Oprogramowanie do modelowania przepływu wód podziemnych i transportu zanieczyszczeń w warstwie wodonośnej (licencja edukacyjna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48461000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22334,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części B jest dostawa oprogramowania do numerycznego modelowania przepływu wód podziemnych i transportu substancji w warstwie wodonośnej. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie bezterminowe licencje edukacyjne zabezpieczone kluczem USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części B zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w części B przeznaczony będzie na potrzeby projektu realizowanego w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego-Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017, zadanie 032768 Wp4/Op 283.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wsparcie techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)