GuidZP400 |
5259cdbd-31a7-4956-825e-601551755559
|
Biuletyn |
572611-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Białystok
|
Regon |
050658640
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 869 62 49,
|
Zamawiajacy fax |
85 869 62 65
|
Zamawiajacy email |
zzp@um.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Prezydenta Miasta, Kancelaria Prezydenta Miasta, ul. J. Kilińskiego 6, 15-089 Białystok, (piętro II)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Druk i dostawa „Śpiewnik pieśni patriotycznych 1918-2018 100-lecie Odzyskania Niepodległości przez Polskę”
|
Numer referencyjny |
DPM-I.271.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa „Śpiewnik pieśni patriotycznych 1918-2018 100-lecie Odzyskania Niepodległości przez Polskę”. Śpiewnik zostanie przekazany dla mieszkańców Miasta Białystok.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) jednorazowy druk śpiewnika, wg wskazanego opisu:
- format: A5 (210x148mm) po złożeniu,
- stron: 24 str. (okładka: 4 str., środki: 20 str.),
- okładka: offset 150g, 4 strony, druk 4+1 Cmyk,
- środki: offset 90g, 20 str., (druk: 2 str. (1 karta) – 4+0 Cmyk, 18 str. 1+1 (czarny),)
- oprawa: okładka bigowana, całość falcowanie, zszywki 2 szt. po długim boku, cięcie do wymiaru,
- nakład: 120 000,00 egzemplarzy,
- brak numeru ISBN/ISSN;
b) dostawę w terminie do 25 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez Zamawiającego projektu graficznego. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy gotowy do druku projekt graficzny w formacie .pdf., za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pamięci przenośnej, niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia;
c) drukowanie z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego śpiewnika (ppkt a);
d) pakowanie w karton (maks. ciężar 1 paczki: do 10 kg);
e) dostawę gotowych materiałów do wskazanej siedziby Zamawiającego na terenie Miasta Białystok tj. Kancelaria Prezydenta Miasta, ul. J. Kilińskiego 6, 15-089 Białystok.
3. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego śpiewnika.
4. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu, dostarczy
do siedziby Zamawiającego, Kancelaria Prezydenta Miasta, ul. J. Kilińskiego 6, 15-089 Białystok, jeden egzemplarz wydruku próbnego śpiewnika do akceptacji, wykonany zgodnie z zamówieniem. Wydruk próbny nie jest wliczany do całości zamówienia.
5. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych wydrukowanego druku, odbywać się będzie drogą elektroniczną.
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw na druki, każda o wartości min. 8 000,00 zł brutto.
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy
i doświadczenia, podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie
wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu
w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. ZASTRZEŻENIE: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony
w pkt 1 ppkt 3 SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże
się wykonaniem 2 dostaw wymaganych w pkt 1 ppkt 3 SIWZ; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Uwaga: W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym
lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający
dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
Zapisy w pkt 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (na lub wg. zał. nr 3 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne - Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, dotyczącym spełnienia warunków udziału
w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ;
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje
się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania –
w Załączniku nr 2 do SIWZ;
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na lub wg Załącznika nr 5 do SIWZ, które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, chyba
że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|